Toon posts:

Internetten voor een vast bedrag per maand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi luitjes,

omdat ik buitenaf woon, heb ik helaas niet de gelegenheid over kabel, adsl etc. :'(
Weet iemand een provider waar je onbeperkt mag internetten voor een vast bedrag per maand? Uiteraard wel via isdn?
Let me know...

mzzls

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dream on......

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

volgens mij zijn die er niet (meer) in Nederland

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Volgens mij Wish (eerste 2 uur) en Demon (ook wat)....

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

demon biedt een vaste verbinding aan voor ongeveer 460 piek per maand, uiteraard is dit een beetje te veel.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op dinsdag 10 juli 2001 22:24 schreef BitBit3r het volgende:
Volgens mij Wish (eerste 2 uur) en Demon (ook wat)....
Wish :r

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Ik ken het probleem... Ik woon ook in het buitengebied -> geen kabel -> hoge foonkosten... :(

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Ik geloof dat http://www.webgate.nl/ ook zoiets doet ?? Flat free internet... Maar of het wat is weet ik niet...

Koop je eigen eiland!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2025

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Wat dacht je van satelliet?
Je houdt echter wel telefoontikken voor uploadinfo, want via de satelliet alleen download.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 22:41 schreef xxxMaverick het volgende:
Hoezo? Het werkt perfect hier hoor. :?

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Op dinsdag 10 juli 2001 23:18 schreef The_Sukkel het volgende:
Wat dacht je van satelliet?
Je houdt echter wel telefoontikken voor uploadinfo, want via de satelliet alleen download.
Is toch stervensduur?

.... Ik weet het ook niet

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:49
Op dinsdag 10 juli 2001 23:47 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Is toch stervensduur?
Valt wel mee, 15 euro/maand. Je hebt dan echter wel een schotel/LNB + DVB kaart (sat kaart in PC) nodig a +/- F700-800

Maar stel je er niet al teveel van voor. Max snelheid ligt rond de 40-45Kbyte/s en je betaalt zoals hierboven al gezegd nog steeds tel.tikken.

Ik heb nog wel een setje liggen eventueel :)

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
verrek ja zeg webgate gaat binnekort ook beginnen met flat fee nou alleen nog maar hopen dat het wat is (quickofline supernep)?

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Nou, ik heb ook Wish, "Click & Dial" heet het trouwens, ik betaal 70 piek per maand, kan ISDN inbellen (1 lijn), en na 2 uur wordt automagisch de verbinding verbroken. Werkt allemaal perfect :)

Ok, eigenlijk ben ik nog steeds jaloers op iedereen met ADSL, en daarom ga ik waanschijnlijk maar verhuizen... :'(

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verhuisen is meestal de enigste optie...wachten tot je word aangesloten duurt allemaal veel te lang.
Iedereen droomt toch van een Cistron verbinding?!?!?!?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Demon Internet heeft een 24/7 ISDN abonnement voor EUR 200 per maand excl. 19% BTW... uiteindelijk komt dat incl. BTW dus op 525 gulden per maand uit.

Is dus alleen een optie als je per 2 maanden meer dan 1000 piek uitgeeft aan telefoonkosten.

Te duur? Dan val je automatische terug naar de 2-uurs providers zoals Wish, Wanadoo en Zonnet. Dat is 2 uur zonder tikken voor 70 piek per maand. Wel kun je op vrij eenvoudige wijze meer dan 1 abonnement aanvragen, en zo meer internettijd "inkopen". Wil je 4 uur per dag internetten kost het 140, 6 uur 210, 8 uur 280 etc.... je neemt gewoon meerdere abonnementen, en belt elke 2 uur opnieuw in.

Nog steeds niet tevreden over de geboden keuzes? Dan is er nog slechts 1 alternatief.

Verhuizen. Nuff said.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• sverzijl
Op woensdag 11 juli 2001 01:44 schreef wizzard het volgende:
verrek ja zeg webgate gaat binnekort ook beginnen met flat fee nou alleen nog maar hopen dat het wat is (quickofline supernep)?
webgate gaat al ruim anderhalf jaar 'beginnen met flat fee'. Ik zou er niet teveel van verwachten als ik jou was.

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 01:58 schreef BigB het volgende:
Verhuisen is meestal de enigste optie...wachten tot je word aangesloten duurt allemaal veel te lang.
Iedereen droomt toch van een Cistron verbinding?!?!?!?
@home is een goed alternatief >:)

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
Op woensdag 11 juli 2001 11:03 schreef sverzijl het volgende:

[..]

webgate gaat al ruim anderhalf jaar 'beginnen met flat fee'. Ik zou er niet teveel van verwachten als ik jou was.
je heb gelijk ik keek even naar de nieuws afdeling bij hun en das ook niet erg up to date

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Superweb komt terug in september maar das niet echt aan te raden als je kijkt naar het verleden :(

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 11 juli 2001 14:52 schreef Visionist het volgende:
Superweb komt terug in september maar das niet echt aan te raden als je kijkt naar het verleden :(
Superweb...

MUHAHAHAhaha >:)

niet doen dus... :r

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• sverzijl
Ondanks alle problemen heb ik zelf toch nog redelijk goed gebruik kunnen maken van Superweb. Ok, soms 10-20 minuten inbellen om erop te kunnen komen en soms lag superweb het hele weekend plat en veel TCP ports waren dichtgezet (overigens wel te omzeilen in veel gevallen), maar voor de rest was het nog best bruikbaar voor de kleine groep mensen die erop konden komen :)

• Kiko
  • Laatst online: 05:36

Kiko

MOOH!!

Op woensdag 11 juli 2001 15:06 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Superweb...

MUHAHAHAhaha >:)

niet doen dus... :r
idd want al die bedrijfjes zijn naar een aantal maandjes weer failliet en je centjes zijn ook ineens spoorloos

Slapende honden bijten niet

Verwijderd

Ik heb nu al zo'n half jaar lang alles afgegraasd wat betreft "flat fee internet".

Conclusie: Is er geen kabel of ADSL bij jouw in de buurt.. dan ben je genaaid. PUNT.

Ik heb echt alle alternatieven bekeken, maar geen enkele is goedkoper dan fl. 500 per maand en geen enkele sneller dan ISDN, tenzij je echt met grote bakken geld gaat gooien.

Je kunt gaan voor een huurlijntje van 64 kbits vanaf ongeveer 1000 pieken per maand (inclusief flatrate traffic). Flat fee dial-up internet voor rond fl. 100 per maand is ook al lang afgelopen; dankzij KPN is het gewoon niet rendabel. Bidirectionaal sattelliet Internet is zelfs nog duurder dan een huurlijn en je betaald nog eens per afgenomen megabyte een sappig bedrag (installatie zo'n 5000 euro, wel met routertje erbij)... overigens is het wel snel, zo'n 2 tot 8 megabits downstream beloven ze je..

Maar weest gerust.. eind 2002 meent tenminste Essent zijn kabelnetwerk in nagenoeg elke uithoek geschikt te hebben. En voor zo'n 3600 Euro heb je al een glas verbinding in je huisje liggen (mits je op max. 600 meter afstand van zo'n verdeeldoos ligt), zonder data natuurlijk...

BBNed beweert trouwens nog steeds dat ze tot het eind van het jaar een landelijk dekkend DSL netwerk zullen hebben, echter alleen voor zakelijk gebruik (vanaf fl. 250 ex. BTW per maand moet je rekenen).

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op woensdag 11 juli 2001 18:20 schreef griebels het volgende:

Maar weest gerust.. eind 2002 meent tenminste Essent zijn kabelnetwerk in nagenoeg elke uithoek geschikt te hebben. En voor zo'n 3600 Euro heb je al een glas verbinding in je huisje liggen (mits je op max. 600 meter afstand van zo'n verdeeldoos ligt), zonder data natuurlijk...

BBNed beweert trouwens nog steeds dat ze tot het eind van het jaar een landelijk dekkend DSL netwerk zullen hebben, echter alleen voor zakelijk gebruik (vanaf fl. 250 ex. BTW per maand moet je rekenen).
essent is juist gestopt met de uitrol, en adsl zal NOOIT 100% dekkend worden
Pagina: 1