Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:26
Als volledige noob ben ik op zoek naar een betaalbare lampen set om zo de build van mijn nieuwe pc in beeld te kunnen brengen. Wordt er net op gewezen (alternatief betere camera), dus echt veel vooronderzoek heb ik nog niet gedaan. In de top10 van Coolblue heb ik wel het idee dat veel statieven vrij kort zijn en sets van 3000W lijken me wat warm om mee te werken...

Begint bij het filmen van het moederbord met daarop de processor, processor koeling. Echter op een gegeven moment komt de kast en die is 60cm hoog (80 liter). Dus het is niet allemaal heel klein. Zo'n kast is tevens vaak zwart.

Ik sta open voor adviezen :).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 15:02
is dit voor iets eenmaligs of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Is toch wel een terugkerend iets. Wanneer de tijd het toelaat schrijf ik reviews van pc hardware. Daar maak ik nu eigenlijk zelden zelf foto's van omdat ze altijd slechter zijn dan de originele foto's. Heb wel de aspiratie om bij elke geschreven review ook een korte product video te plaatsen. Blijft wel hobbies dus heb niet zo'n zin om 500 euro aan een lampenset uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:14
Ik zou eerst lampensets gaan reviewen ;)

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
BugBoy schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:00:
Ik zou eerst lampensets gaan reviewen ;)
:P

Zou dit wat zijn? https://www.videocamerash...amp-set-lh-esb5050k2.html

Is 'maar' 80W, eerst volgende set (199 euro ipv 139) is 825 en 1600W. Dat laatste lijkt me echt overkill.

[ Voor 41% gewijzigd door sdk1985 op 10-11-2017 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:45

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
sdk1985 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:12:
[...]

:P

Zou dit wat zijn? https://www.videocamerash...amp-set-lh-esb5050k2.html

Is 'maar' 80W, eerst volgende set (199 euro ipv 139) is 825 en 1600W. Dat laatste lijkt me echt overkill.
Ik zou even kijken of je een set kan vinden waarbij je de softboxen ook (schuin) naar beneden kan mikken, aangezien wat je wil filmen zich op een tafel afspeelt (denk ik?).

Zoiets als de middelste in deze set (dan heb je er 3 voor 149):

https://www.studioverlich...40-daglichtset-1875w.html

Qua vermogen zit het wel goed. :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is voor overige computerhardware. Voor fotografie hebben we zowaar een hele hoofdgroep. Deze vraag zou in Foto & Video Hardware passen.

Move OH -> FVH

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Waarom zou je met lampen aan de haal gaan? Kijk eens naar de topreviewers hier op tweakers. De meeste hebben (naar mijn idee) mooie productfoto's en dat zonder kunstlicht volgens mij. Ga bij een raam staan en je hebt al best mooi licht meestal.

Of wil je van die foto's maken die op computer renders lijken?
Pagina: 1