[Win 10] Multilingual ISO apps probleem.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PDZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-09 21:39

PDZ

📍Damwâld

Topicstarter
Goedemiddag. Ik ben een Windows 10 ISO aan het maken met de Nederlandse en Engelse taal.

Heb de Nederlandse lp.cab aan Engelse install.wim toegevoegd. Na Nederlandse installatie zijn de Metro apps echter alsnog in het Engels. Na een tijdje wordt dit aangepast naar Nederlands, maar dit kan ik niet in updates terugvinden. De Weather en Messaging app blijven nog steeds in het Engels.

Graag zou ik direct na Nederlandse installatie de beschikking hebben over Nederlandstalige apps. Iemand die me hiermee kan helpen? Ik maak gebruik van NTLite met de volgende preset: https://pdz.stackstorage.com/s/9lWFI4pp0AAhXSo

Heb wat op internet gezocht maar kon er helaas niets over vinden. Heb nog geprobeerd een aantal settings in NTLite preset aan te passen, maar zonder resultaat.

De tiid hâldt gjin skoft.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r44
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-09 19:18

r44

Waarom niet direct een Windows NL gebruiken?

44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PDZ

PDZ

📍Damwâld

Topicstarter
r44 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:25:
Waarom niet direct een Windows NL gebruiken?
Omdat ik niet altijd Nederlands wil installeren. Vaak ook Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02:16
Hou het simpel en download gewoon 2 iso bestanden (nl+eng) en zet deze op een bootable stick via easy2boot. http://m.easy2boot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PDZ

PDZ

📍Damwâld

Topicstarter
qwasd schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:01:
Hou het simpel en download gewoon 2 iso bestanden (nl+eng) en zet deze op een bootable stick via easy2boot. http://m.easy2boot.com/
Wat dubbel zoveel ruimte inneemt. Nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Opslag kost tegenwoordig 3 keer niks. Niet zo koppig doen en het advies van @qwasd volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PDZ

PDZ

📍Damwâld

Topicstarter
TommyboyNL schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:42:
Opslag kost tegenwoordig 3 keer niks. Niet zo koppig doen en het advies van @qwasd volgen.
Ik stel een eenvoudige vraag om een oplossing, niet om een workaround. Als dat al koppig is... Hou je gewoon stil als je niks zinnigs te zeggen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-09 13:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

PDZ schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:46:
[...]
Hou je gewoon stil als je niks zinnigs te zeggen hebt.
Kunnen we het wel even vriendelijk houden?:)

Er wordt een opmerking gemaakt die ergens wel zin maakt. Als je het er niet mee eens bent (en dat kan ik mij oo wel voorstellen aangezien het een workaround en geen oplossing is), negeer het dan gewoon...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PDZ

PDZ

📍Damwâld

Topicstarter
Die language pack e.d. had ik al toegevoegd. Heb intussen nog wel iets gevonden over "Features On Demand V2" in Windows 10, wellicht dat ik daar iets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PDZ

PDZ

📍Damwâld

Topicstarter
Question Mark schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:56:
[...]

[mbr]Kunnen we het wel even vriendelijk houden?:)

Er wordt een opmerking gemaakt die ergens wel zin maakt. Als je het er niet mee eens bent (en dat kan ik mij oo wel voorstellen aangezien het een workaround en geen oplossing is), negeer het dan gewoon... [/]
Reactie dat ik niet koppig moet doen en het advies van Creative op moet volgen noem ik nou niet bepaald zinnig... Creative zijn eigen reactie was wel zinnig als je dat bedoelt, maar niet waar ik naar op zoek ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02:16
Ik heb deze workaround geplaatst omdat het makkelijk is en een usb stick tegenwoordig niks meer kost. Uiteraard mag je met mijn opmerking doen wat je wilt.

Er staat echter ook genoeg op internet hoe je een multilanguage wim of iso file maakt of aanpast.

https://docs.microsoft.co...-packs-to-a-windows-image

Succes !

[ Voor 24% gewijzigd door qwasd op 12-11-2017 12:13 ]

Pagina: 1