Hallo tweakers, ik wil jullie om advies vragen.
Onderstaande vragen heb ik beantwoord om jullie een idee te geven van wat ik wil.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil lekker gamen met goeie graphics op een stabiel systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet een compleet nieuw systeem, enkel en alleen advies of het systeem in balans is en wat ik eventueel als eerste een update zou geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben geen expert, dus bekijk mijn lijst met componenten even. Zit er ergens een onbalans in? Wat zou je als eerste updaten?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat is dus de vraag. Om naar een niveau hoger te gaan, wat zouden jullie als eerste aan pakken?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur niet bepaald, maar MSI spreekt mij wel aan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een LG Ultra Wide 34UC79G-B met AMD Freesync technologie. Mocht de Graphische kaart dus beter moeten, dan wel 1 met Freesync.
Ga je overklokken?
Nee is niet mijn bedoeling.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb behoorlijk wat budget, maar wil geen compleet nieuw systeem. Wil mijn systeem eigenlijk dynamisch houden. Dit is mijn eerste eigen build. Voorheen had ik altijd systemen van Dell welke compleet geleverd waren. Nu ik een eigen build heb verwacht ik dat ik door elk jaar iets te upgraden, of soms meer indien nodig makkelijker met de tijd mee te kunnen gaan. Deze build is inmiddels een jaar oud, dus met de kerst bonus in het vooruitzicht zou ik willen weten wat ik het beste zou kunnen upgraden. Randapparatuur en looks zijn niet belangrijk. Gaat me om performance.
Computer Specifications
Case:Cooler Master Silencio 550Power Supply:Cooler Master G650M
Motherboard:MSI Z270 GAMING M5
CPU:Intel Core i7 6700 CPU @ 3.40ghz.
Memory:Kingston HyperX Fury 16 GB DIMM
Hard Drive:250gb Samsung SSD, 2TB Disk
Video Card:MSi RADEON RX 470 8GB Gaming
Headphones:Steelseries H- Wireless
Monitor:LG Ultra wide 34UC79G-B met AMD Freesync
Mouse:Steelseries Rival
Mousepad:SteelSeries QcK XXL
Keyboard:Razer BlackWidow Ultimate Stealt
Onderstaande vragen heb ik beantwoord om jullie een idee te geven van wat ik wil.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil lekker gamen met goeie graphics op een stabiel systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet een compleet nieuw systeem, enkel en alleen advies of het systeem in balans is en wat ik eventueel als eerste een update zou geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben geen expert, dus bekijk mijn lijst met componenten even. Zit er ergens een onbalans in? Wat zou je als eerste updaten?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat is dus de vraag. Om naar een niveau hoger te gaan, wat zouden jullie als eerste aan pakken?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur niet bepaald, maar MSI spreekt mij wel aan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een LG Ultra Wide 34UC79G-B met AMD Freesync technologie. Mocht de Graphische kaart dus beter moeten, dan wel 1 met Freesync.
Ga je overklokken?
Nee is niet mijn bedoeling.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb behoorlijk wat budget, maar wil geen compleet nieuw systeem. Wil mijn systeem eigenlijk dynamisch houden. Dit is mijn eerste eigen build. Voorheen had ik altijd systemen van Dell welke compleet geleverd waren. Nu ik een eigen build heb verwacht ik dat ik door elk jaar iets te upgraden, of soms meer indien nodig makkelijker met de tijd mee te kunnen gaan. Deze build is inmiddels een jaar oud, dus met de kerst bonus in het vooruitzicht zou ik willen weten wat ik het beste zou kunnen upgraden. Randapparatuur en looks zijn niet belangrijk. Gaat me om performance.
Computer Specifications
Case:Cooler Master Silencio 550Power Supply:Cooler Master G650M
Motherboard:MSI Z270 GAMING M5
CPU:Intel Core i7 6700 CPU @ 3.40ghz.
Memory:Kingston HyperX Fury 16 GB DIMM
Hard Drive:250gb Samsung SSD, 2TB Disk
Video Card:MSi RADEON RX 470 8GB Gaming
Headphones:Steelseries H- Wireless
Monitor:LG Ultra wide 34UC79G-B met AMD Freesync
Mouse:Steelseries Rival
Mousepad:SteelSeries QcK XXL
Keyboard:Razer BlackWidow Ultimate Stealt