Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommertje
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-01 16:24
Mijn vraag
ik heb een outlook-account en een ander email-account.
ik heb forward ingesteld van dat andere email-account naar mijn outlook-account.
dit werkt voor sommige mails, maar niet voor oa gmail.

ik heb geprobeerd het gmail.com domein in outlook toe te voegen aan https://outlook.live.com/owa/?path=/options/safesenderslist

maar krijg "Error: You can't add this domain to the Safe senders list because it will allow messages from a large number of users."

wie heeft een tip, waarmee ik ALLE mails van alle domeinen binnenkrijg in outlook?

Relevante software en hardware die ik gebruik
web

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-

Beste antwoord (via Tommertje op 27-11-2017 22:40)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

wie heeft een tip, waarmee ik ALLE mails van alle domeinen binnenkrijg in outlook
By default staan alle domains whitelisted tot een domain zich misdraagt en dus grey/black-listed wordt en niet meer aankomt.

Maar je gebruikt Outlook-account? Dus iets van live.nl of outlook.com? Dan denk ik dat je pech hebt; het is een gratis service en Microsoft beslist wat er geblokkeerd wordt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

wie heeft een tip, waarmee ik ALLE mails van alle domeinen binnenkrijg in outlook
By default staan alle domains whitelisted tot een domain zich misdraagt en dus grey/black-listed wordt en niet meer aankomt.

Maar je gebruikt Outlook-account? Dus iets van live.nl of outlook.com? Dan denk ik dat je pech hebt; het is een gratis service en Microsoft beslist wat er geblokkeerd wordt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommertje
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-01 16:24
tnx