Vraag & Aanbod - Link naar volledige categorie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renald0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 09:15
Hallo,

ik grasduin al ens graag door de vraag & aanbod. Wat me daarbij opvalt is dat wanneer ik bv ens zin heb om door de categorie 'Smarthome' te bladeren. Dan ga ik via de link op de rode Header. Klik dan op de smarthome link en dan moet ik kiezen. En neem ik bv "Bediening".
Ik kan niet "Alles" kiezen. Dat vind ik toch een gemis.
Ik heb geen mogelijkheid om in dit geval rechtstreeks op categorie: Smarthome te komen.
en dus te grasduinen in alles van "smarthome", tenzij met een omweg. Of kijk ik ergens over?

Mag je hier zo'n lullige details posten ? }:O

Ook leuk zou zijn mochten de selectie buttons 'Vraag' & 'Aanbod' blijven hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het klopt inderdaad dat je alleen via een omweg naar de listing van product of advertenties in een hoofdcategorie kunt komen. We ondersteunen bewust niet alle denkbare use cases in de categoriebrowser omdat dit de werking complexer zou maken. Een tweede probleem is de filters in de listings van alle producten of advertenties in een hoofdcategorie momenteel niet erg steek zijn. Je kunt er alleen maar op generieke dingen zoals trefwoord, prijs, beoordeling en merk filteren. In de subcategorieën kan er veel specifieker op specs gefilterd worden.

De makkelijkste manier om je wens te vervullen is om in de categoriebrowser per hoofdcategorie in het rechterpaneel met de subcategorieën een icoon voor 'alles' toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Vanuit een subcategorie is de hoofdcategorie in ieder geval wel te benaderen via het kruimelpad:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/j4DkK5r8Zq6EHh9viq16iGki/full.png

Intentionally left blank