Ik zoek een goede video editing computer
Een computer die meerdere jaren mee kan en met vele upgrade mogelijkheden.
Als ik meer en grotere klanten krijg moet er misschien meer horse powers bij geplakt kunnen worden.
Wat is je budget?
Ongeveer 600€ in de BTW.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...
Video editing en licht game werk in vrije tijd is het meeste wat ik er mee ga doen.
Ik heb zelf al een Samsung 850 EVO ssd en een NAS met 3TB in raid 1 dus met opslag zit het wel snor.
Ook heb ik al 2 monitoren voor goedkoop weten te scoren en een derde komt eraan. Wat ik verwacht is dat alle projecten netjes worden gerenderd in Adobe Premier en Photoshop. En dat ik in de toekomst makkelijk kan uitbreiden.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een uitgebreid lijstje gemaakt op de website van Azerty (zeer fijne winkel uit mijn ervaring)
Azerty wenslijst
Deze build is gebaseerd op een Ryzen 5 1400 en een GTX1050 voor cuda support in Premier.
Hopelijk kunnen jullie mij verbeteren als jullie ervaringen hebben met 1 van de componente die ik heb gekozen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zie hierboven.
Alvast bedankt!!
Edit: RML lijstje toegevoegd
Een computer die meerdere jaren mee kan en met vele upgrade mogelijkheden.
Als ik meer en grotere klanten krijg moet er misschien meer horse powers bij geplakt kunnen worden.
Wat is je budget?
Ongeveer 600€ in de BTW.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...
Video editing en licht game werk in vrije tijd is het meeste wat ik er mee ga doen.
Ik heb zelf al een Samsung 850 EVO ssd en een NAS met 3TB in raid 1 dus met opslag zit het wel snor.
Ook heb ik al 2 monitoren voor goedkoop weten te scoren en een derde komt eraan. Wat ik verwacht is dat alle projecten netjes worden gerenderd in Adobe Premier en Photoshop. En dat ik in de toekomst makkelijk kan uitbreiden.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een uitgebreid lijstje gemaakt op de website van Azerty (zeer fijne winkel uit mijn ervaring)
Azerty wenslijst
Deze build is gebaseerd op een Ryzen 5 1400 en een GTX1050 voor cuda support in Premier.
Hopelijk kunnen jullie mij verbeteren als jullie ervaringen hebben met 1 van de componente die ik heb gekozen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler | € 149,- | € 149,- |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Asus Expedition GeForce GTX 1050 eSports gaming videokaart 2GB GDDR5 | € 122,95 | € 122,95 |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Sharkoon SHARK ZONE GK15 Gaming Kit (Qwerty US) | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS8G4D240FSB | € 81,97 | € 81,97 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 49,- | € 49,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 575,82 | |
Welke vragen heb je hier nog over?
Zie hierboven.
Alvast bedankt!!
Edit: RML lijstje toegevoegd
[ Voor 51% gewijzigd door RolenID op 09-11-2017 23:53 . Reden: RML ]