[iPhone 6s] Multitouch iOS 11 werkt niet goed?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Sinds ik iOS 11 heb geïnstalleerd werk mijn multi touch niet meer naar behoren.
B.v. Als ik via multi touch een sms wil versturen naar een persoon uit de keuzemenu die je dan krijgt kom ik steeds terug in het algemene berichten scherm.

Iemand een idee of dat normaal is?
Ik kan er niets van terugvinden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 6S met IOS11.1.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:44
Hoe bedoel je multitouch? Wat heb je zelf al geprobeerd of gevonden? :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjz2cool
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 16:16
hoe stuur je met multitouch een sms dan? je bedoelt 3d touch?

[ Voor 40% gewijzigd door mjz2cool op 10-11-2017 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik kan vinden over 3D touch is dat die eruit is gehaald in iOS11. Maar dat was als je op de zijkant van het scherm zou drukken.

Is dat dan wel dezelfde functie als wanneer de de berichtenknop hard indrukt en de pop-up krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Multitouch is het gebruik van meerdere vingers (bijvoorbeeld 'knijpen' voor in- en uitzoomen). 3D touch is dat een actie afhankelijk is van hoeveel druk je gebruikt (voorvertoning van een URL bijvoorbeeld). 3D touch aan de zijkant om apps te wisselen is inderdaad (tijdelijk) uit iOS11 gehaald.

Wat bedoel je met "een persoon uit de keuzemenu"? Welk keuzemenu in welke app?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stel je wil een sms versturen. Ik druk dan hard op de berichtenknop. Dan krijg je een soort “pop-up” venstertje met een keuzelijstje waar je kan kiezen tussen 3 contactpersonen of een nieuw bericht naar een ander contactpersoon.
Als je voor iOS11 een contactpersoon uit dat lijstje selecteren kwam je meteen in de berichtenhistoriek van die persoon en kon je een sms sturen.
Nu kom je dan in de algemene berichtenhistoriek en moet je daar selecteren naar wie je wil sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aha, dit dus:Afbeeldingslocatie: https://cdn2.macworld.co.uk/cmsdata/features/3626920/how_to_change_3d_touch_shortcut_menu_messages_800.jpg
Hier met een iPhone 7 en iOS 11.1.1 werkt het zoals verwacht. Heb je de iPhone al 'ns geherstart?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, al een paar keer. En in de instellingen van de telefoon. Maar ik krijg het niet meer aan de praat.

Maar die foto is inderdaad wat ik bedoel ☺
Pagina: 1