Toon posts:

[Chrome] ads die worden geopend op de achtergrond

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JMellema
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 02-11 20:56
(ik weet niet of ik bij de goede categorie ben ;) )
Mijn vraag
Ik heb op sommige sites soms dat als ik bijvoorbeeld op een download knopje klik of een zoekbalk of een andere hyperlink dat er dan op de achtergrond een site word geopend met vaak aparte advertenties.
En dan is apart nog zacht uitgedrukt :P. En ik gebruik een extensie ublock op google chrome hoort die niet zulke advertenties te blokkeren? en anders is er een andere oplossing om deze advertenties niet te krijgen of andere adblocker?

Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 10
google chrome
ublock

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
in ublock instellingen bijlangs gelopen
gegoogled

there's no place like 127.0.0.1

Beste antwoord (via JMellema op 09-11-2017 19:28)

• P1nGu1n
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:46

P1nGu1n

Developer

Hier heb je niet direct iets aan, maar in Chrome 65 gaat Google dat soort praktijken blokkeren
In Chrome 65 worden redirects aangepakt die werken door de gewenste doelpagina in een nieuw tabblad te openen terwijl het huidige tabblad naar een andere pagina navigeert waar de gebruiker niet om heeft gevraagd. In plaats van dit effect zal de navigatie verlopen zoals de gebruiker dat verwacht: er wordt naar de bestemming genavigeerd in het huidige tabblad.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:46

P1nGu1n

Developer

Hier heb je niet direct iets aan, maar in Chrome 65 gaat Google dat soort praktijken blokkeren
In Chrome 65 worden redirects aangepakt die werken door de gewenste doelpagina in een nieuw tabblad te openen terwijl het huidige tabblad naar een andere pagina navigeert waar de gebruiker niet om heeft gevraagd. In plaats van dit effect zal de navigatie verlopen zoals de gebruiker dat verwacht: er wordt naar de bestemming genavigeerd in het huidige tabblad.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• JMellema
P1nGu1n schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:22:

[...]
Bedankt ik heb in de reacties van die nieuws post gevonden hoe je iets aan zet waardoor niet meer werken.
voorlopig kijken of dat werkt :)

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Niet naar sites gaan die aan pop unders doen ;)

Ik verplaats je topic nog even naar B&V, dat lijkt me voor dit gedrag wel relevant. Ik ze ook nog even Chrome in de topictitel, aangezien je het alleen daarover hebt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• JMellema
F_J_K schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:31:
Niet naar sites gaan die aan pop unders doen ;)

Ik verplaats je topic nog even naar B&V, dat lijkt me voor dit gedrag wel relevant. Ik ze ook nog even Chrome in de topictitel, aangezien je het alleen daarover hebt.
dat is ook een optie ja :P
excuses voor verkeerd plaatsen van de post ben relatief nieuw op dit gebied zoals je ziet :P

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

JMellema schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:33:

excuses voor verkeerd plaatsen van de post ben relatief nieuw op dit gebied zoals je ziet :P
offtopic:
Schande!!!!!11! Voor straf tien rondjes rond het voetbalveld rennen! ;) Naah we overleven het geloof ik wel, het was sowieso een twijfelgeval.

FWIW: hopelijk schakel je ads wel in op deze site, hebben we nodig om de boel te laten draaien.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee