Hi guys & girls,
Ik kan jullie hulp goed gebruiken bij de keuze voor een laptop. Budget is flexibel maar ik denk aan 1200-1500.
Doelen
Ik heb nu deze op het oog en hoor graag jullie feedback of alternatieven!
Acer Predator Helios 300 G3-572-76M9
Lijkt aan al mijn eisen te voldoen en komt uit de review op HWI positief uit de verf. Kreeg daar een great value award en staat voor €100 goedkoper te koop dan de prijs waarop de review gebaseerd was.
Twijfel wel over kleurweergave en helaas geen 17 inch scherm.
Ben zeer benieuwd naar nuttige input! Thanks!
Ik kan jullie hulp goed gebruiken bij de keuze voor een laptop. Budget is flexibel maar ik denk aan 1200-1500.
Doelen
- Gaming (hearthstone, wow, total war games, civilization, oudere games - geen shooters)
- Netflix
- Zo nu en dan photoshoppen of wat muziek maken in cubase, vooral lichtte projecten / schetsen ideeën. Voor zwaar werk heb ik desktop.
- Streaming via Twitch
- Goed scherm met degelijke kijkhoek (zal zo nu en dan met mijn vrouw samen er gebruik van maken). Voorkeur FHD resolutie, niet hoger nodig.
- Redelijk futureproof qua gaming specs, iig op lagere de komende jaren vooruit kunnen.
- 256 SSD + 1TB HD of alleen 512 SSD
- Voorkeur voor 17", maar 15,6 ook acceptabel
- Niet te lawaaierig
- HDMI out
- Licht gewicht en goed geluid zijn 'nice to have' maar zeker geen vereiste
- Andere kwaliteitsaspecten zoals bouwkwaliteit
- Tof maar niet 'over the top' uiterlijk
- Responsetijd ; ga geen shooters hierop spelen
- Batterij ; zal voornamelijk in hotels, lans of thuis op de bank gebruikt worden, niet onderweg
- Randzaken (zelfs 2 USB is voldoende, geen eisen qua kwaliteit microfoon of cam)
- Voorkeur voor met ethernet poort
Ik heb nu deze op het oog en hoor graag jullie feedback of alternatieven!
Acer Predator Helios 300 G3-572-76M9
Lijkt aan al mijn eisen te voldoen en komt uit de review op HWI positief uit de verf. Kreeg daar een great value award en staat voor €100 goedkoper te koop dan de prijs waarop de review gebaseerd was.
Twijfel wel over kleurweergave en helaas geen 17 inch scherm.
Ben zeer benieuwd naar nuttige input! Thanks!