Toon posts:

Email instellingen macbook pro tb 2016

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
ik loop met een probleem en hoop dat ik het op de goede plaats post.
Ik probeer mijn telenet email op mijn macbook te krijgen.
Dit lukt slechts gedeeltelijk.
Nadat ik het account toegevoegd heb begint hij met het downloaden van berichten.
Als ik dan links in de navigatiekolom op de telenet postbus inkomend ga staan dan zie je bovenaan de pagina
x-aantal berichten(in mijn geval ergens rond de 25000)
Beneden links onder de nav.kolom zie ik dan berichten downloaden,(momenteel bv 700 van 6780)
Nu is het probleem als volgt:Wanneer hij bovenaan het scherm het max aantal inkomende mails toont(25000)
dan start hij daarna gewoon overnieuw.
Net zoals in de linkerbenedenhoek ook weer alles overnieuw begint(dus terug berichten downloaden 80 van 700)
Dus het lijkt erop dat hij alle mails download en daarna verdwijnen die weer en start hij overnieuw.
Dat is zo al sinds gisteren aan de gang.
Ik heb dit probleem op de Macbook zowel als op de iMac.
Ik weet niet of iemand een oplossing heeft maar ik zou ze graag kennen.
Op de Iphone en Ipad is het ook van dat.
Ik doe blijkbaar ergens wat verkeerd maar weet niet wat.Volgens mij kloppen alle instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mail gaat iedere keer een aantal mails downloaden, niet ineens 25000. Soms gaat mail bezig met een pakketje van 6780 en gaat die dan downloaden. De volgende keer wordt een andere serie gedownload. Dit gaat net zo lang door dat al je mailberichten van de server zijn opgehaald.

Laat Mail lekker z'n gang gaan met downloaden. Wanneer een serie gedaan is druk je op CMD-Shift-N zodat mail weer op zoek gaat naar een nieuwe serie. Dit doe je net zo lang totdat alles binnen is vanaf de eerste dag dat je mail in je mailbox hebt staan.

(misschien ook eens tijd om je mail uit te ruimen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar zit wat in wat je zegt, maar nadat hij een groot deel liggen downloaden heeft, is mijn postvak in ineens helemaal leeg.
Zoals daarnet, postvak in 25767 en ineens begint dat af te tellen naar 0 en is het postvak gewoon leeg, alles weg pfft
En op de iPhone komen enkel de mail binnen tot 31/10 ipv ervoor tot 8/2016

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2017 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Op de iPhone kun je volgens mij instellen tot hoever terug in de tijd de boel gesynchroniseerd moet worden.

Verklaring voor het leeg zijn van je inbox kan ik je niet bij helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en hoe stel je dat dan in op de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Instellingen -> Accounts en wachtwoorden -> Selecteer je account -> Synchro. e-mail. Stel daar in wat je wens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Ik mag hopen dat je het niet via POP ophaalt. Dan wordt het van de server getrokken en is het foetsie.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1