disco brommer

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23
he ik ga nu een brommer met boxen behangen en met 1 of ander afspeelapparaat. Zou ik dat op de accu van de brommer kunnen hangen of kan die accu dat niet aan.

en wat voor boxen mag niet duur zijn hoeft natuurlijk geen super kwaliteit tez ijn.

Verwijderd

Triest

Dat zijn de mensen die s'avonds met de hele teringherrie voor je huis gaan staan bier zuipen. :(

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 21:24 schreef Spectral het volgende:
Triest

Dat zijn de mensen die s'avonds met de hele teringherrie voor je huis gaan staan bier zuipen. :(
het is savond's nu maar ik zie niemand voor m'n huis hoor

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 21:24 schreef Spectral het volgende:
Triest

Hmmm waar woon jij dan? :D

Verwijderd

Boeredorpje, dus voor je huis is ongeveer een straal van 10 km rond het dorp ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hallo, ontopic plz.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Probeer het eens met een autoradio ofzo...

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
Op dinsdag 10 juli 2001 21:21 schreef svanzon het volgende:
he ik ga nu een brommer met boxen behangen en met 1 of ander afspeelapparaat. Zou ik dat op de accu van de brommer kunnen hangen of kan die accu dat niet aan.

en wat voor boxen mag niet duur zijn hoeft natuurlijk geen super kwaliteit tez ijn.
nee want een "afspeel apparaat" heeft een ander voltage nodig dan een brommertje levert. en daar zijn ook geen vervormers voor, wat je alleen kan doen is een md/cd/walkman/mp3 speler gebruiken

edit: autoradios kunnen er ook niet in, ander voltage

Verwijderd

jah gewoon een walkendeman er tegen op timmeren met oordjes enzo hoefde toch geen supergeluid te zijn
en dan gezellig bij Spectral voor het huis bierdrinken natuulijk *D

• svanzon
nee zŽn type ben ik niet ik hang nooit op straat. Ik zal (bijna) nooit andere tot last zijn. Misschien dat ik het per ongeluk doe.

Maar ik gebruik hem gewoon in het bos. Want daar gaan we wel eens racen en dan is het wel als achtergrond muziekje.

En dan nog iets de boxen die erop gaan gaan toch al niet hard wat dat kan de de accu denk ik helemaal niet aan.

<edit>
dit was voor die eerste reactie en van die autoradio wist ik niet zeker maar ik had ook al zŽn idee van die walk- discman maar kan ik er dan nog kleine boxen bij zetten of niet.
</edit>

en ik woon ook in een bijna boeren dorp genaamd Gilze dus neit zeuren en ik ben geen boer en ook geenuig als je dat nu zult denken

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Op dinsdag 10 juli 2001 21:37 schreef wibblemoo het volgende:

[..]

nee want een "afspeel apparaat" heeft een ander voltage nodig dan een brommertje levert. en daar zijn ook geen vervormers voor, wat je alleen kan doen is een md/cd/walkman/mp3 speler gebruiken

edit: autoradios kunnen er ook niet in, ander voltage
Ik heb geen idee wat een brommeraccu aan spanning levert maar bij bijv een kampingartikelenwinkel ( :? ) hebben ze tig soorten omvormers. En je kunt er altijd 1 zelf maken.

Een autoradio zou kunnen, of gewoon een radio die normaal op batterijen werkt (meestal 7,5 of 9 V).

Fun while it lasted: World Community Grid!

• svanzon
<flamemode>
he ikkedebikkel ik denk dat jij meer bier zuipt dan ik. En dan die naam van jouw volgens mij ben jij echt zo een he je flikker op bij mijn hangplek type.
>/flamemode>

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 22:45

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

De meeste brommertjes leveren 6v vanaf de accu. Er zijn bij de betere electronicazaken wel omvormers te krijgen naar 12v. Wel effe er op letten dat een radio en boxen nogal wat stroom trekken (2x 40w is ca 60w opgenomen vermogen) en dus moet je omvormer dat wel kunnen trekken (P=VxI, 60w=12Vx5A). Tevens moet je dynamootje dat ook kunnen leveren anders is je accuutje zo leeg. Een alternatief is de oplaadspanning van je dynamo omvormen met een trafootje naar 12v en een motoraccu er bij plaatsen.

Kan dus allemaal wel, maar let op, mag niet volgens de wegenverkeerswet. Beetje pech en de wouten nemen alles in beslag..... 8-)

Nothing is a problem once you've debugged the code

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:13
ik denk dat de motor dan constant moet lopen om het een beetje vol te houden. zon accu[tje] houd het nog geen kwartier uit ben ik bang. ik denk dus dat het achterwiel van de grond moet en hij toch gewone toeren moet draaien om die accu op peil te houden.

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
SBS6 of Net5 : Oerendhard: Boeren zat enzo, dat zijn pas echten! 8-)

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 21:47 schreef svanzon het volgende:
<flamemode>
flikker op bij mijn hangplek type.
>/flamemode>
:?

• svanzon
ja daarom ook wij rijden rustig naar school of naar het bos en dan willen we muziek

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit gaat helemaal nergens over.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.