Ik heb al een tijdje de EVGA GTX 1080 FTW in mijn hoofd. Ik heb een klein aantal problemen met mijn GPU op dit moment en ik vraag me af of ik alleen de GPU moet updaten of de GPU en de PSU.
De software die ik op dit moment gebruik is vrij simpel.
Main:
[MB] Asus Prime B250M-C
[CPU] Intel i5-6400
[GPU] Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 GAMING 6GB
[PSU] Corsair CX430
[RAM] Kingston HyperX 16 GB DDR4
Case:
Cooler Master N300
Storage:
WD Black M.2 SSD 512 GB
WD Purple 1 TB
To Buy:
[GPU] Evga GeForce GTX 1080 FTW
Mijn systeem red het nu makkelijk met deze PSU. Verschillende websites zeggen dat het meer dan genoeg is ( https://outervision.com/power-supply-calculator ). Op de website van EVGA zelf staat dat hij maximaal 215 watt gebruikt. Op de website vermeld staat dat ie zonder GPU 179 watt haalt. + 215 zou 394 watt zijn. Van verschillende mensen heb ik al gelezen dat ze er soms dik naast zitten. Daarom vraag ik het ook even.
Ik hoop dat jullie snel antwoord kunnen geven.
Groetjes,
- Lizzzard.
(Ik heb voor de rest geen water koeling, 2 fans van mn case die in gebruik zijn, en de stock cpu fan, 1 24inch monitor en een DVD-RW drive.)
De software die ik op dit moment gebruik is vrij simpel.
Main:
[MB] Asus Prime B250M-C
[CPU] Intel i5-6400
[GPU] Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 GAMING 6GB
[PSU] Corsair CX430
[RAM] Kingston HyperX 16 GB DDR4
Case:
Cooler Master N300
Storage:
WD Black M.2 SSD 512 GB
WD Purple 1 TB
To Buy:
[GPU] Evga GeForce GTX 1080 FTW
Mijn systeem red het nu makkelijk met deze PSU. Verschillende websites zeggen dat het meer dan genoeg is ( https://outervision.com/power-supply-calculator ). Op de website van EVGA zelf staat dat hij maximaal 215 watt gebruikt. Op de website vermeld staat dat ie zonder GPU 179 watt haalt. + 215 zou 394 watt zijn. Van verschillende mensen heb ik al gelezen dat ze er soms dik naast zitten. Daarom vraag ik het ook even.
Ik hoop dat jullie snel antwoord kunnen geven.
Groetjes,
- Lizzzard.
(Ik heb voor de rest geen water koeling, 2 fans van mn case die in gebruik zijn, en de stock cpu fan, 1 24inch monitor en een DVD-RW drive.)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2017 18:38 ]