Toon posts:

Slot-1 CPU krijg ik er niet in :-( wie weet raad??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Een kameraad van mij heeft een nieuwe cpu gekocht dus ik heb z'n oude cpu'tje overgekocht.. Tis geen snel beestje (p2-350) maar nog is snel zat voor een gateway of wat dan ook, alleen het zou ook leuk zijn als ik hem erin kreeg.

ja serieus ja. Heb hiero nog een BE6-1 boardje liggen , Het is een "cartridge" CPU dus het zou gewoon moeten passen..right?

Niet dus. Ik heb geen kracht gebruikt of wat dan ook, Goed gekeken hoe hij erin moest, maar hij wil er gewoon NIET in. Met geen mogelijkheid. Hij komt tot de helft van de pinnetjes en dan gaat ie niet verder erin.

Er zit ook niets tegenaan of wat dan ook, het mobo is nog leeg.

Wat is dit voor'n onzin?

Wie kan mij helpen?

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Zitten die plastic dingen er al ? Zo niet, moet je dat eigenlijk eerst eropzetten. En ze hebben een 'ik zit los' en een 'ik hou deze cpu vast al til je de hele computer er aan op' mode.. ff goed zetten.

Verder is het gewoon een kwestie van hard duwen.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Topicstarter
waar heb jij het dan over?

er zit helemaal niets! alleen het slot, en de cpu.... verder is er niets te bekennen???

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
In dat geval (als je de plastic dingesen niet hebt), gewoon met je hele gewicht op leunen.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Omdat zo'n slot-1 cpu zo'n hoog en wiebelig ding is zitten er aan de zijkanten van het slot gaten. Daarin zet je weer steuntjes die je cpu steunen.

In ieder geval, mijn Celly333 glijdt in het slot als een warm mes door een pakje boter.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Topicstarter
LOL mijn god ... hij zit erin... en nee, hij heeft geen steuntjes meer nodig... LOL

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Er waarom wou dat ding er eerst niet in dan?

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Topicstarter
te weinig kracht gezet denk ik

Hij begon al een beetje te kraken enzo en dat ding hoeft ook niet kapot, maar hij kan het blijkbar wel hebben

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:46
kraken ......... das normaal voor PC hardware volgens mij :)

Flickr | Lego collectie

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:33
Is die PII350 een SECC of SECC2 (de 350 is in beide versies gemaakt)? Met name de oudere Slot 1 borden kunnen niet altijd een SECC2 aan. Later is de zgn. Universal Retention Mechanism in het leven geroepen om beide formaten aan te kunnen; gerede kans dat de BE6-1 die niet heeft.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
oh.. Nouja hij doet het al hoor.. staat netjes bij de post "Pentium-2 CPU @ 350 mhz"

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:33
Op dinsdag 10 juli 2001 21:28 schreef Techwarrior het volgende:
LOL mijn god ... hij zit erin... en nee, hij heeft geen steuntjes meer nodig... LOL
|:( ik moet beter lezen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1