Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gezocht! Een computer deskundige die kan helpen met software

Pagina: 1
Acties:
  • 378 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Mijn naam is Harold en ben woonachtig in Hilversum. Ik werk op een Imac waar onlangs Windows 10 met succes op is geïnstalleerd.

Windows 10 is op mijn Imac geïnstalleerd omdat ik nog andere, onder Windows draaiende software moet plaatsen.

Deze software heb ik, maar ben geen held met de computer. Ik ben dus opzoek naar iemand in de buurt van Hilversum die me zo af en toe (vanzelfsprekend betaald) kan helpen met software gerelateerde zaken op mijn Imac.

Alvast mijn dank

Grt Harold

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Hoi Harold :W

Dat is mogelijk, maar maak dan even een topic aan in Vraag & Aanbod hiervoor. Een topic is niet volwaardig hiervoor. :)

Kan even niet het beleid hiervoor vinden, kan een modje helpen? :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 09:24
Hier een advertentie aanmaken; categorie: Computerhulp

Er zijn overigens ook bedrijven die dit aanbieden in je reigo; https://www.google.nl/sea...1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:10

[ Voor 91% gewijzigd door frickY op 09-11-2017 16:14 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT :)

Meedenken als je er zelf (na handleiding / tutorial lezen etc) niet uit komt doen we graag: dat is een doel van dit forum. Maar GoT is niet bedoeld voor dit soort vragen naar diensten - daarvoor is inderdaad iets als categorie: Computerhulp beter. En/of iemand in de vriendenkring, een lokaal bedrijfje, etc.
(Los daarvan, je opende dit in een subforum voor serversoftware, daar is nu geen sprake van). Zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen dat je hopelijk hebt gelezen tijdens registreren.

Ik zal dit topic daarom hier sluiten. Zoals gezegd: we denken graag mee als je zelf e.e.a. probeert maar vast loopt. Open dan, afhankelijk van de specifieke vraag en je eigen gedachten v.w.b. oplossen, een nieuw topic in Client Software Algemeen met de info zoals in bovenstaande URL beschreven. Als je iemand wilt inhuren dan zal je iets als Vraag&Aanbod willen gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.