Toon posts:

geen Line-Sync.....wie heeft dit ook gehad??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds de installatie van MXStream (woensdag 4 juli jl) geen line sync gehad. Het lampje blijft knipperen. :(

Wie heeft dit ook gehad of heeft dit nog steeds en hoe lang duurde het bij jou voordat KPN het opgelost had. Ik heb er namelijk al een aantal keren heen gebeld, maar nog steeds is het ....met peren ;(

• warwick
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

warwick

Dit had ik ook.

Adsl aangevraagd vervolgens ging kpn in de centrale de lijn omzetten en toen konde we niet meer bellen en gebeld worden. Dus mobiel naar kpn gebeld en toen hebben ze het weer terug gezet. We kregen dat pakket thuis en alles aangesloten en er was geen line sync, ledje bleef knipperen. weer kpn gebeld en een 2 weken later ofzo konden we opeens wel bellen maar niet gebeld worden :? enne adsl deed het nog steeds niet. Kpn gebeld en toen is er een monteur geweest en die snapte er ook niks van. Hij weer weg enne 15 min later belt hij op dat het moet werken enne gelukkig werkte het eindelijk.

Maar advie is veel de helpdesk bellen en proberen steeds de zelfde persoon te pakken te krijgen zodat hij er achter aan gaat.

Verwijderd

Ik ken een hoop mensen (including me) die meerdere malen dit probleem hebben. Vaak zelfs meerdere dagen lang :(

Inderdaad...je moet die lui helemaal suf bellen tot er wat aan gedaan wordt |:(

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
RTFM, daar staat, dat als dat lampje knippert, de lijn naar de modem niet goed is aangesloten |:(

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:11
Op dinsdag 10 juli 2001 21:58 schreef ubermaestro het volgende:
RTFM, daar staat, dat als dat lampje knippert, de lijn naar de modem niet goed is aangesloten |:(
joh, als je toch al zo slim bent... ga dan ff daar langs om de 'lijn naar de modem' aan te sluiten? :?

:r

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op dinsdag 10 juli 2001 22:01 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

joh, als je toch al zo slim bent... ga dan ff daar langs om de 'lijn naar de modem' aan te sluiten? :?

:r
Misschien dat hij zelf niet weet dat hij de lijn niet goed heeft aangesloten |:( :r

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Shadowtje

Shadow

ik heb het ook gehad, je moet bellen naar kpn, die gaan dan centrale controleren. Als daar niks mee is dan moet je gewoon zeggen dat je de hele zooi terugstuurd en een ander pakket wil. Het eerste pakket werkte bij mij ook niet... De 2e deed et meteen...

dit is geen link

Verwijderd

Niet zo veel :r jongens. nergens voor nodig. Dat het lampje knippert kan 2 dingen betekenen:

- Splitter niet voor het isra-punt aangsloten

of,

- KPN heeft draden niet getrokken in de centrale.

Meestal is het het laatste. Ik heb ook 4 maanden moeten w88 voordat alles eindelijk gerealiseerd was. Een collega heeft het nog erger, Die heeft na 3 maanden eindelijk pakket binnen en ook geen sync. Hij bellen, zit de centrale op slot en doen ze er niks meer aan. Hij kan dus verlopig niet werken met adsl.

Je moet kpn gewoon helemaal ziek bellen totdat ze het uiteindelijk gaan oplossen.
Als jullie een rechtstreeks nr willen hebben van de orderdesk, moet je me maar icq-en. >:)

Hier hebben al een aantal tweakers veel aan gehad >:)
Pagina: 1