Ik ben op zoek naar een nieuwe bureaustoel sinds dat mijn oude bureaustoel aan het einde van zijn latijn is, en ik bang ben dat hij op elk moment eventueel zou kunnen breken.
Ik heb op bol.com al een beetje rondgekeken, maar er is zoveel keuze daarzo, dat ik niet goed weet waar ik voor zou moeten kiezen. Bovendien als ik dezelfde stoel (bij een goed gewaardeerde webwinkel) goedkoper kan krijgen dan bij bol.com dan doe ik dat liever. Ik heb wel een aantal eisen waar de bureaustoel aan moet voldoen:
Ik heb op bol.com al een beetje rondgekeken, maar er is zoveel keuze daarzo, dat ik niet goed weet waar ik voor zou moeten kiezen. Bovendien als ik dezelfde stoel (bij een goed gewaardeerde webwinkel) goedkoper kan krijgen dan bij bol.com dan doe ik dat liever. Ik heb wel een aantal eisen waar de bureaustoel aan moet voldoen:
- De bureaustoel moet minimaal 140 kilo aankunnen, en geschikt zijn voor iemand van een lengte van 1,92 meter.
- Hij moet geschikt zijn om er langdurig, in principe zo'n 15 uur per dag elke dag aan te kunnen voor een lengte van jaren.
- Op het moment dat ik lang op mijn huidige stoel zit begin ik in pijn aan mijn kont te krijgen, ik vermoed dat dat komt door te weinig vulling in mijn huidige stoel zijn zitvlak, dus een goede vulling van goed materiaal is heel belangrijk vind ik in dit geval.
- De prijs is minder belangrijk, maar het moet niet de spuigaten uitlopen. Ik zoek iets tussen de 150 en 250 euro.
- Armleuningen wil ik kunnen verstellen naar boven en beneden.
- Dit is in principe minder belangrijk, maar het zou mooi zijn als het er is: een mogelijkheid om door een uitbreiding bijvoorbeeld een hotas stick en throttle aan te sluiten. Ik speel namelijk regelmatig Elite Dangerous en dan zou zoiets mooi uit komen.