Ik ben voor een kennis een PC aan het samenstellen. Werkzaamheden zijn niet heel bijzonder en betreft voornamelijk Office en internet. Geen games of andere programma's die een zware wissel op GPU of processor zouden kunnen trekken. Ik probeer te focussen op gebruiksvriendelijkheid, vandaar de grote monitor en snelle M2 SSD.
Prijs doet er niet zo toe
Kort mijn afwegingen:
- Barebone vanwege de grootte
- Grote monitor ipv 2 omdat de werkplekruimte vrij beperkt is. 28" past wel prima omdat hiervoor een Apple van die grootte er heeft gestaan
- M2 omdat deze sneller is en daardoor meer toekomstvast. En zoveel duurder zijn ze niet
- Monitor met een vrije VESA aansluiting, zodat daar de computer kan worden aangehangen. Gezien de grootte van de PC is dit niet per se een harde eis
- Aparte CPU koeler ipv de standaard omdat deze veel stiller is
- Onduidelijk voor mij of een extra koeler voor in de systeem kast nodig is.
- 500GB ipv bijv 200GB omdat het dan sowieso goed zit qua ruimte
Mijn vraag is voornamelijk of ik bepaalde zaken juist inschat of dat er een betere keus te maken is wb. merk of type.
Prijs doet er niet zo toe
Kort mijn afwegingen:
- Barebone vanwege de grootte
- Grote monitor ipv 2 omdat de werkplekruimte vrij beperkt is. 28" past wel prima omdat hiervoor een Apple van die grootte er heeft gestaan
- M2 omdat deze sneller is en daardoor meer toekomstvast. En zoveel duurder zijn ze niet
- Monitor met een vrije VESA aansluiting, zodat daar de computer kan worden aangehangen. Gezien de grootte van de PC is dit niet per se een harde eis
- Aparte CPU koeler ipv de standaard omdat deze veel stiller is
- Onduidelijk voor mij of een extra koeler voor in de systeem kast nodig is.
- 500GB ipv bijv 200GB omdat het dan sowieso goed zit qua ruimte
Mijn vraag is voornamelijk of ik bepaalde zaken juist inschat of dat er een betere keus te maken is wb. merk of type.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7600T Boxed | € 213,- | € 213,- |
1 | ASRock DeskMini 110 | € 134,65 | € 134,65 |
1 | Samsung U28H750 Zwart | € 428,64 | € 428,64 |
1 | Scythe Kozuti 40mm Super-Low Profile | € 21,- | € 21,- |
1 | Iogear GKM552R | € 39,03 | € 39,03 |
1 | Crucial CT16G4SFD8213 | € 137,11 | € 137,11 |
1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 230,95 | € 230,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.204,38 |