Welke aanpassingen maken voor goede gaming PC?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een aantal aanpassingen aan mijn pc maken om games zoals de nieuwste COD (WW2) en Playerunknown's Battlegrounds op een hoge resolutie lekker te kunnen spelen.
Momenteel kan ik games zoals CS:GO wel op de hoogste resolutie spelen, maar Battlegrounds begint al te schokken; die moet ik dan ook op medium-laag spelen voor goede fps.

Mijn specificaties zijn als volgt:
i3-4350 processor 3.60 GHz
8GB RAM geheugen
GTX 750 Ti grafische kaart
Corsair CX430 voeding (430W)
B85M-P33 moederbord

Mijn vraag is de volgende:
welke aanpassingen moet ik aan mijn pc maken om het een volwaardige game pc te maken om bovengenoemde spellen op hoge resolutie te spelen?

Bedankt bij voorbaat!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

- budget?
- wat is hoge resolutie? 720p of triple-screen 4K?
- wat had je misschien zelf al bedacht?

Mijn mening: 16GB RAM erin, SSD erin, 1050Ti erin. Kan je nog even mee maar misschien, meetbaar met tools, moet je ook je CPU upgraden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dus niet zeker of de grafische kaart toereikend is, maar zat zelf te denken aan een SSD indd.
Budget is niet heel hoog, ik studeer momenteel. Zou eventueel de niet benodigde onderdelen kunnen verkopen. Resolutie is 1080p, ruim voldoende.

+8GB RAM + SSD + 1050Ti + i5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Even snel: http://www.pcgamer.com/pubg-system-requirements/ & http://www.pcgamer.com/best-pubg-settings/

i5, minstens 8GB, Nvidia 1060 3GB (of dus een 1050Ti) en mogelijk een SSD.

De onderdelen die je nu hebt, genuanceerd gezegd, brengen amper wat op en mogelijk is de vraag ernaar niet heel groot. Niet geschoten is altijd mis en je onderdelen kan je kwijt op https://tweakers.net/aanbod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga voor een i5-4460 met een GTX 1050Ti. Is dit een goede combinatie?
Even kijken wat de prestaties dan zijn, en indien nodig dan nog RAM en/of SSD toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:08:
Ik ga voor een i5-4460 met een GTX 1050Ti. Is dit een goede combinatie?
Even kijken wat de prestaties dan zijn, en indien nodig dan nog RAM en/of SSD toevoegen.
Meh, ik heb een snellere i5-4590 en daar had ik een GTX960 4GB aan hangen; toen werd het al bottlenecken.

Misschien kan je een pricewatch: Intel Core i7-4790K Boxed goedkoop op de kop tikken; verbruikt amper meer maar is base-clock een stuk rapper, mits je moederbord het ondersteunt.

Verwijderd

Topicstarter
Op diverse forums zie ik dat een i5-4460 prima samen gaat met een GTX 1050Ti.. i5-4460 inmiddels al aangeschaft, alleen nog op zoek naar een goede videokaart.
Pagina: 1