Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na de verplichte update van WhatsApp, - ik kon mijn oude niet meer in -, heb ik nu versie 2.17.395. Nu is het zo dat ik oude chatgeschiedenis van 1 jaar geleden, dus van 8 november 2016 of ouder, ineens kwijt ben! Weet iemand hoe dit kan? Als ik bijvoorbeeld zoek op een contact, dan krijg ik het gesprek wel, maar ook niet van al mijn contacten van 1 jaar geleden of ouder. Het lijkt wel of het niet helemaal kwijt is dus.. hopelijk kan iemand mij helpen of heeft dezelfde ervaring. Alvast bedankt!

Toestel: Samsung galaxy S5, versie whatsapp 2.17.395
Wat ik zelf geprobeerd heb: Ik heb een backup gemaakt en whatsapp opnieuw verwijderd en geinstalleerd.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2017 13:28 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Op Tweakers stellen we een aantal voorwaarden bij het openen van een topic en jou topic voldoet niet geheel aan onze voorwaarden. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en pas dan je openingspost aan met minimaal het volgende:
- Toestel + software versie
- Wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:37:
Na de verplichte update van WhatsApp, - ik kon mijn oude niet meer in -,
Wanneer je verplicht moet updaten van WhatsApp, dan heb je al een echt hele oude versie gebruikt. Wat was de reden dat je de update niet installeerde?

[ Voor 30% gewijzigd door rens-br op 09-11-2017 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het niet. Mijn geheugen is al een tijdje vol en ik denk dat ik automatisch updaten uit had staan.. niet zo slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd ik lees in je openingspost dat je een backup hebt gemaakt en daarna Whatsapp hebt verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Je zou eens kunnen kijken of een oudere backup wel die gesprekken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas niet