Mobiele internet delen met pc

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het komt vaak voor dat mijn familieleden met internet aan het friemelen zijn waardoor of mijn internet connectie verlaagd wordt of ik geen internet meer heb.

Dus ik vraag me af: wat als ik 10GB of onbeperkt internet via mijn mobiel aansluit aan mijn laptop (USB tethering). Zou dat mogen? Zo ja, zou ik daar 1 maand mee kunnen doen als ik ermee game, films kijk, etc?

Hoop dat dit helder is!
Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:23
Mogen: Ja.
Vraag 2: Geen idee, dat kunnen wij niet zeggen. Monitor je dataverbruik en je weet je antwoord.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Je zou eens bij moeten houden hoeveel je verbruikt. Vaak genoeg meegemaakt dat iemand op werk zijn WiFi niet had aangezet en zo 15/20GB alleen al aan Netflix op een tablet (!) verbruikt had.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

installeer (gratis) programmaatjes die bijhouden hoeveel er via WiFi, en hoeveel via LTE / UMTS gaat. Kan je per dag zien wat het verbruik is.
Deze zijn vaak simpel te krijgen in Playsotre of Apple verhaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:56:
Het komt vaak voor dat mijn familieleden met internet aan het friemelen zijn waardoor of mijn internet connectie verlaagd wordt of ik geen internet meer heb.
QoS? Bandwidth management?

Je bent in je topic nu op zoek naar een omweg terwijl het probleem blijft bestaan. Want dan komt morgen of volgende week je pa een nieuw topic openen dat ook zijn internet traag/weg is als iemand anders aan het friemelen is.

Hoe langer het probleem blijft bestaan, hoe groter het gaat worden aangezien de eisen van internet-verkeer steeds hoger worden (IPTV, high-def streaming video, gaming, etc. etc. etc.).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof