'Ik zal altijd blijven gamen' Interview met Mike Morhaime va

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vind deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.

@Paul Hulsebosch

Net onder de foto van Mike Morhaime:
moet concluderen dat 50 een hele leeftijd
Niet een halve leeftijd? Of een mooie? :+

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Om gelijk maar aan te haken, in hetzelfde artikel mist een a'tje bij het stukje over Allen Adham:
Allen was sterk betrokken bij de totstandkoming van belangrijke games als Starcraft, Diablo, Warcraft en World of Wrcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Budg
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 10:51
Leuk artikel met interessante vragen! Een verbeterpunt zou de titel “ik zal altijd blijven gamen” kunnen zijn, deze doet onder aan het verhaal. Misschien een idee om een titel te maken die beter aansluit bij de inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slavy schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:26:
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vind deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.

@Paul Hulsebosch

Net onder de foto van Mike Morhaime:

[...]

Niet een halve leeftijd? Of een mooie? :+
Tja, zo kun je dat nou eenmaal zeggen in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Paul Hulsebosch Daarnaast lijkt mij het beter om de vragen dikgedrukt te maken, op die manier is er een stuk beter doorheen te scannen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Even wat reacties...
- @Slavy - Zie @Verwijderd
- @Iva_Bigone - Gefixt
- @Budg - Wat zou wat jou betreft beter aansluiten? De vragen gaan over van alles en nog wat... De opmerking over microtransacties vond ik bijvoorbeeld niet zo boeiend. Ik had hem bijna uit het artikel gelaten. Terwijl daar nu de meeste reacties op komen...
- @rens-br - Gewijzigd, al weet ik niet of ik het een verbetering vind. Nu ligt de nadruk op de vraag, terwijl de nadruk op het antwoord zou moeten liggen. En het antwoord vet maken gaat ook weer wat ver... Daarom had ik voor (enkel) cursief gekozen bij de vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Paul Hulsebosch bedankt voor het aanpassen! Ik vind het voor de korte vragen een grote verbetering, voor de lange uitgebreide vragen is het inderdaad behoorlijk aanwezig. Als je het zelf geen goede verbetering vind, mag je het ook gerust weer terug veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budg
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 10:51
@Paul Hulsebosch Klopt, microtransacties blijft een makkelijk discussiepunt... Hmm vond het mooi gezegd dat hij zei dat ze door toegewijd te zijn, de reputatie hoog proberen te houden. "We willen games blijven maken die speciaal zijn, dat is het belangrijkste.", is ook echt een beschrijving die bij Blizzard past, maar dat zou eigenlijk elke ontwikkelaar zeggen. "We hebben het verhaal nodig, want Overwatch wordt wat ons betreft een lange serie", ook interessant.

Inderdaad lastig om een titel uit 5 woorden te verzinnen! Ach anders laat je het zo, het is nu toch al weer even geleden gepost :)
Pagina: 1