Hallo,
Al een tijdje was mijn pc aan een upgrade toe, nu ik deze met mijn budget heb uitgevoerd heb ik echter nog 1 probleem in games waar veel mensen tegelijk online aanwezig zijn of als heel veel tegelijk gebeurt.
De fps van mijn games blijft tussen de 20-30 fps.
Het voor mij als leek(speelde eerst alleen console) zijn de gekke is dat het niet uitmaakt of ik de graphics op high of low heb staan. De fps blijft ten alle tijden het zelfde. Dit stoort erg in de laatst uitgekomen Destiny en CoD nu denkt een vriend van mij dat dit wel eens aan mijn voeding zou kunnen liggen dat mijn pc niet genoeg power krijgt om de hardware volledig te ondersteunen. Dus hierbij de vraag is dat een mogelijke reden of weet iemand anders wat het kan zijn?
Mijn hardware:
Windows : Windows 10
Videokaart : AMD radeon RX 480
Processor : Intel I7-7600k
moederboard : Asus Z170 pro gaming
voeding : Corsair CX600M
Ik hoop dat jullie me met dit probleem kunnen helpen.
Mocht er nog extra informatie nodig zijn dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!
Al een tijdje was mijn pc aan een upgrade toe, nu ik deze met mijn budget heb uitgevoerd heb ik echter nog 1 probleem in games waar veel mensen tegelijk online aanwezig zijn of als heel veel tegelijk gebeurt.
De fps van mijn games blijft tussen de 20-30 fps.
Het voor mij als leek(speelde eerst alleen console) zijn de gekke is dat het niet uitmaakt of ik de graphics op high of low heb staan. De fps blijft ten alle tijden het zelfde. Dit stoort erg in de laatst uitgekomen Destiny en CoD nu denkt een vriend van mij dat dit wel eens aan mijn voeding zou kunnen liggen dat mijn pc niet genoeg power krijgt om de hardware volledig te ondersteunen. Dus hierbij de vraag is dat een mogelijke reden of weet iemand anders wat het kan zijn?
Mijn hardware:
Windows : Windows 10
Videokaart : AMD radeon RX 480
Processor : Intel I7-7600k
moederboard : Asus Z170 pro gaming
voeding : Corsair CX600M
Ik hoop dat jullie me met dit probleem kunnen helpen.
Mocht er nog extra informatie nodig zijn dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!