Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil er op gamen en ik wil er mee aan de slag voor school
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een budget van 1500 maar daar kan iets aan gedraaid worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil er wel minstends een i7 7700k in de computer.
ook zou ik er graag een 1080 in willen hebben voor die extra fps.
en er moet 16 gig ram in de pc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee alleen een i7 en een 1080
Ga je overklokken?
als het kan ja
Wat verwacht je van ons?[i]
ik zou graag hulp willen voor een build die daadwerkelijk op elkaar aansluit. (denk aan powerkabel voor de videokaart en dat soort dingen )
want ik weet wel verder hoe je een pc in elkaar aansluit alleen niet alle specs op papier.
en ik zou graag verschillende build zien met kleine uitleg. (wat voor moederboard en waarom deze aangezien er een groot prijsverschil zit tussen verschillende boards.)
also:
ik ben bereid in de maanden die komen bijvoorbeeld een ssd te kopen. als dat niet gelijk nu lukt.
En ik weet dat er een nieuwe generatie i5/i7 uit zijn maar mijn voorkeur gaat gewoon uit naar een kaby lake.
ik zou als het kan hem in elkaar laten zetten. maar als het moet kan ik het denk ik wel zelf met een vriend.
ik wil er op gamen en ik wil er mee aan de slag voor school
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een budget van 1500 maar daar kan iets aan gedraaid worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil er wel minstends een i7 7700k in de computer.
ook zou ik er graag een 1080 in willen hebben voor die extra fps.
en er moet 16 gig ram in de pc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee alleen een i7 en een 1080
Ga je overklokken?
als het kan ja
Wat verwacht je van ons?[i]
ik zou graag hulp willen voor een build die daadwerkelijk op elkaar aansluit. (denk aan powerkabel voor de videokaart en dat soort dingen )
want ik weet wel verder hoe je een pc in elkaar aansluit alleen niet alle specs op papier.
en ik zou graag verschillende build zien met kleine uitleg. (wat voor moederboard en waarom deze aangezien er een groot prijsverschil zit tussen verschillende boards.)
also:
ik ben bereid in de maanden die komen bijvoorbeeld een ssd te kopen. als dat niet gelijk nu lukt.
En ik weet dat er een nieuwe generatie i5/i7 uit zijn maar mijn voorkeur gaat gewoon uit naar een kaby lake.
ik zou als het kan hem in elkaar laten zetten. maar als het moet kan ik het denk ik wel zelf met een vriend.