iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Vraag
Alle reacties
Heb je al gebeld met Stedin en de situatie uitgelegd?HereIsTom schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:05:
Ik heb in juli een brief gehad van Stedin dat ze binnenkort een slimme meter komen plaatsen.
In die brief staat: “Ongeveer een week voordat de monteur komt, ontvangt u van ons een brief met een voorstel voor een afspraak”.
Deze afspraak brief heb ik echter nooit ontvangen!
Als ik nu op de Stedin website mijn postcode intyp krijg ik dit te zien;
[...]
Zijn er meer mensen met deze ervaring en wat kan ik er nog aan doen?
Ze zijn best OK daar.
(Ik heb ook ooit een keer een afspraak gemaakt, uitgesteld, uitgesteld, afgesteld. Uiteindelijk toch kostenloos een meter laten plaatsen. Die ze over een tijdje weer kunnen vervangen want we gaan naar 3x16A. Die vevanging kost wel geld omdat we daar zelf voor kiezen.)
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
Nee nog niet gebeld omdat het een betaalnummer is die je alleen tijdens kantooruren kan bellen en ik eerst wilde weten of het vaker voorkomt en er nog wat aan te doen is.
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Door ze even te bellen/Twitteren/Facebooken wordt deze vraag waarschijnlijk prima beantwoord.
Om er nou een eigen topic voor te openen...nee. Ik sluit daarom dit topic.
Om er nou een eigen topic voor te openen...nee. Ik sluit daarom dit topic.
Dit topic is gesloten.
![]()