Toon posts:

Tor relay via ziggo

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd ben ik mij meer aan het verdiepen in het Tor netwerk en hoe dit in elkaar zit.

Inmiddels ben ik echter zo ver dat ik zelf een tor-relay op wil starten. Een middle-relay om precies te zijn.

Nu vraag ik mij af of ik hier problemen mee kan krijgen met ziggo aangezien er bij een middel relay met mijn snelheid toch wel ongeveer zon 150gb per dag over het netwerk heen zal gaan.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:08
Lijkt mij geen probleem, zolang je het maar niet in je hoofd haalt om een exit node te starten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als je de snelheid op minder dan 10% van je max uploadsnelheid instelt zal het geen probleem zijn.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 16:14

Gerco

Professional Newbie

Ik heb problemen gehad met een relay draaien op mijn thuis-ip. Geen exit relay, gewoon een middle relay.

Het blijkt dat sommige websites alle connecties van Tor relays weigeren. Alle relays staan op een lijst bij het Tor project en bijvoorbeeld "bankofamerica.com" blokkeert *alle* relays, niet alleen exit relays. Of er ook Nederlandse websites bestaan die dit doen weet ik niet, maar het zou kunnen.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Dacuuu schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:17:
Lijkt mij geen probleem, zolang je het maar niet in je hoofd haalt om een exit node te starten..
Kan je dit toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers!

Op Tweakers wordt net iets meer verwacht van een openingspost dan dat je nu hebt laten zien. Wat heb je zelf al gevonden bijvoorbeeld?

Lees even Het algemeen beleid #quickstart door zodat je weet wat er van je verwacht wordt en pas dan je openingspost aan.
Pagina: 1