Ik wil testen hoe het is om te internetten op mijn PC via de hotspot functie van mijn mobiele telefoon. Ik ben een zeer zuinige databundelgebruiker (gebruik geen YouTube of NPO o.i.d. op mijn mobiel) en zou op de PC ook mijn surfgedrag (het downloaden van films, muziek e.d. doe ik niet) aan kunnen passen zodat hij deze niet snel leeg trekt.
Is het naïef om te denken dat ik met deze hotspot functie op mijn PC geen vast internet abonnement meer nodig heb? Het is mijn doel om te onderzoeken of dit de moeite waard is. Hoofdzakelijk vanwege financiële overwegingen. Ik begrijp dat als ik over mijn databundel heen zit dat de kosten dan flink op kunnen lopen.
Wat zijn de nadelen hiervan?
Is het naïef om te denken dat ik met deze hotspot functie op mijn PC geen vast internet abonnement meer nodig heb? Het is mijn doel om te onderzoeken of dit de moeite waard is. Hoofdzakelijk vanwege financiële overwegingen. Ik begrijp dat als ik over mijn databundel heen zit dat de kosten dan flink op kunnen lopen.
Wat zijn de nadelen hiervan?
Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚