PC (laten) samenstellen via een bedrijf/website.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.894 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirolf34
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik vraag me af of er iemand advies heeft over waar je voor een redelijke prijs een PC op maat kunt bestellen. Je kunt natuurlijk gewoon naar dell.com gaan en iets aanklikken en minimaal wijzigen (vrij duur?). Ook heb je iets als pc-samenstellen.nl of gamepc.nl. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb in ieder geval geen zin om zelf onderdelen te bestellen of lang te zoeken wat wel of niet bij elkaar past.

Beste antwoord (via Sirolf34 op 10-11-2017 15:10)

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:23
Azerty, Alternate..

Of je pakt een BBG en plakt 'm in de winkelwagen van een Webshop. Kan ook.

Let er op dat alle standaard PC's nooit voor jou gefinetuned worden. Je betaalt altijd te veel omdat er of bezuinigd wordt op onderdelen (voeding, kast..) , of omdat je overkill koopt omdat die configuratie die bij jou past niet aangeboden wordt.

[ Voor 56% gewijzigd door Nat-Water op 08-11-2017 16:07 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 11:49

Hegeman

Weet van alles wat

Azerty

[ Voor 135% gewijzigd door Hegeman op 08-11-2017 16:06 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:23
Azerty, Alternate..

Of je pakt een BBG en plakt 'm in de winkelwagen van een Webshop. Kan ook.

Let er op dat alle standaard PC's nooit voor jou gefinetuned worden. Je betaalt altijd te veel omdat er of bezuinigd wordt op onderdelen (voeding, kast..) , of omdat je overkill koopt omdat die configuratie die bij jou past niet aangeboden wordt.

[ Voor 56% gewijzigd door Nat-Water op 08-11-2017 16:07 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Sirolf34 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:04:
Ik vraag me af of er iemand advies heeft over waar je voor een redelijke prijs een PC op maat kunt bestellen. Je kunt natuurlijk gewoon naar dell.com gaan en iets aanklikken en minimaal wijzigen (vrij duur?). Ook heb je iets als pc-samenstellen.nl of gamepc.nl. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb in ieder geval geen zin om zelf onderdelen te bestellen of lang te zoeken wat wel of niet bij elkaar past.
Je kan ook gebruik maken van de ervaring van Tweakers om je heen. Er zijn genoeg Tweakers, waaronder ikzelf bijvoorbeeld, die je kunnen helpen als je precies weet wat je wil maar ook wat er niet kan ivm je budget. ;)

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djinada
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-08 16:38
Arctic Secrets is best goed, kun je redelijk finetunen ook. Site is erg goed, alleen de leverdatum loopt altijd wel iets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:11

• TrickyTim
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 29-04 18:53
Er zijn ook mensen op marktplaats die pc voor je bouwen als ik jou was zal ik het niet op bij een bedrijf doen tenzij je het niet erg vindt als de kosten hoger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HRoskott
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-11-2024
Modbreak:Knip. Spam.

[ Voor 92% gewijzigd door F_J_K op 27-11-2017 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:24

Bolletje

Moderator Harde Waren
Er zijn meerdere suggesties gedaan voor webwinkels die hierin kunnen ondersteunen. Gebruik zoektermen zoals 'pc assembleren'. De pricewatch kan ook helpen om goede winkels te vinden. Hierbij sluit ik dan ook het topic, voordat het vervalt in werving zoals hierboven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.