Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mijn eigen-tv-signaal via de kabel voor intern netwerk hoe

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eigen-tv-signaal via de kabel voor intern netwerk hoe doe ik dat, zodat binnen een bepaalde range dit kanaal alleen te ontvangen is voor circa 300 analoge-kabel ontvangers.
...

en wat heb ik hier voor nodig
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
kon niks relevants vinden wie helpt?
...

Alle reacties

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als ik je goed begrijp wil je, je eigen TVkanaal hebben op je eigen analoge kabel. Waarschijnlijk naast de normale TV kanalen. Dit alles over een analoog coax netwerk.
Google maar eens analog broadcast equipment

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:01
Je bent iets nodig om een signaal op de kabel te zetten. Vroeger had je van die kastjes om je spelcomputer met RCA op de coax aan te sluiten. Die doen dat ook.

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:58
Wat je kunt doen.... Is een oude video recorder pakken met scart ingangen en die als modulator gebruiken

Neem aan dat dit systeem bedoelt is voor narrowcasting in een bejaardenhuis ofzo?

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een RF modulator is wat je zoekt. Hou er rekening mee dat dat alleen analoge kabel is.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:43
shure-fan schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:33:Neem aan dat dit systeem bedoelt is voor narrowcasting in een bejaardenhuis ofzo?
Daar lijkt het wel op. Maar voordat je zoiets op poten heb gezet en gebouwd heb je heel wat meer nodig dan een vage post op GoT. Oftewel wat meer informatie zou op zijn minst wel handig zijn, waar het voor dient, hoe zit alles nu aangesloten en wat je qua apparatuur beschikbaar hebt.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Pagina: 1