Hoi, ik wil graag een allround enigszins toekomst bestendig systeem samen stellen voor tussen de 750 en 800 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Van alles een beetje. internetten en tekstverwerken, lichte videobewerkingen, beetje gamen maar niet veel en niet hele grote veeleisende games.
Een allround systeem dus waarbij multitasken niet teveel ten koste gaat van de snelheid.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 750 en 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja heb 2 sata 600 harde schijven van 1TB en een optische drive (die ik nauwelijks nog gebruik maar wel in het nieuwe systeem wil integreren
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle ssd, genoeg usb (3.1) uitgangen, degelijk geluid en een simpele maar toch redelijke videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag enigszins een energiezuinig systeem.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil eigenlijk zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen. Zoals eerder gemeld dus een allround, multitask, toekomstbestendig systeem dat mogelijk in de toekomst uitgebreid/aangepast kan worden.
Ik heb het volgende met behulp van de laatste BBG bedacht. Zijn er suggesties om dit aan te passen/verbeteren? Heb ik bv genoeg aan 8GB geheugen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Van alles een beetje. internetten en tekstverwerken, lichte videobewerkingen, beetje gamen maar niet veel en niet hele grote veeleisende games.
Een allround systeem dus waarbij multitasken niet teveel ten koste gaat van de snelheid.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 750 en 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja heb 2 sata 600 harde schijven van 1TB en een optische drive (die ik nauwelijks nog gebruik maar wel in het nieuwe systeem wil integreren
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle ssd, genoeg usb (3.1) uitgangen, degelijk geluid en een simpele maar toch redelijke videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag enigszins een energiezuinig systeem.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil eigenlijk zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen. Zoals eerder gemeld dus een allround, multitask, toekomstbestendig systeem dat mogelijk in de toekomst uitgebreid/aangepast kan worden.
Ik heb het volgende met behulp van de laatste BBG bedacht. Zijn er suggesties om dit aan te passen/verbeteren? Heb ik bv genoeg aan 8GB geheugen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 187,- | € 187,- |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT LP | € 157,51 | € 157,51 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 50,51 | € 50,51 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 125,25 | € 125,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 760,06 | |