Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haber
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 24-03-2021
Mijn vraag
Ik heb enkele weken geleden een nieuw microsoft account aangemaakt om daarmee een gezinsagenda in het leven te roepen. Ik kan deze agenda overal binnenhalen en bewerken: op mijn Android telefoon, op de Android-telefoons van mijn kinderen, op de Windows telefoon van mijn vrouw en in de Outlook 2010 versie op mijn computer.
Echter ... in de Office 365 omgeving waarin mijn vrouw werkt kan ik de agenda wel zichtbaar maken maar kan mijn vrouw geen nieuwe afspraken aan de agenda toevoegen. Kijken kan dus wel, iets bewerken kan niet. Wie helpt me verder?

Office 365 op de werkcomputer van mijn vrouw, Outlook 2010 op mijn computer, de outlook app op de Android telefoons
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb in Office 365 (outlook) de agenda al op diverse manieren binnengehaald, door de agenda te delen, door de codes die in de instellingen van outlook.com worden gegeven te gebruiken enz. De ene keer zie ik wel een agenda maar die synchroniseert niet, de andere keer zie ik zelfs alle al ingebrachte afspraken maar kan ik geen nieuwe maken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heeft dit niet te maken met de UPN & primary SMTP voor het account op de werkcomputer (zakelijk, niet van jou???) en dus de "federation" tussen vrouw@werk.com en thuisagenda@thuis.com ?

Ik denk dat er een gerede kans is dat het niet werkend gekregen gaat worden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof