Tweakers vragenlijst

Pagina: 1
Acties:

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
Hoi :W

Zag net de Tweakers vragenlijst, het viel mij op dat deze na invullen alsnog bovenin mijn beeld blijft staan, betekenend dat ik hem zo vaak kan invullen als ik wil. Hoort dit niet user gebonden te zijn of weg te gaan na invullen? Kan mij heugen dat het bij oudere vragenlijsten wel gebeurde.

Misschien is het geen bug, maar wilde het toch even melden. :)

P.S. Ik heb hem ingevuld. ;)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Same here.

Rare vraag: wat was je bezoek en ben je geholpen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit lijkt toch echt gericht op mensen die minder bekend zijn met T.net, bedoel, wat kwam je doen en heeft het geholpen? Waarom moet iets per definitie 'helpen'? Een discussietopic 'helpt' niet, is gewoon een doorgaande discussie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:09:
Same here.

Rare vraag: wat was je bezoek en ben je geholpen...
Vond ik zelf ook, durfde het alleen niet te melden gezien het nu off-topic is. :X

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Slavy schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:11:
[...]

Vond ik zelf ook, durfde het alleen niet te melden gezien het nu off-topic is. :X
Voor de volgende vragenlijst:

IF user.karma =< 500 DISPLAY "Geef je mening" ELSE end.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Bedankt voor het invullen! :)

Wij krijgen geen feedback van de vragenlijst service dat je de vragenlijst hebt ingevuld, dus je zult zelf de melding moeten wegklikken met het kruisje rechtsboven.

Dit heeft overigens altijd zo gewerkt. ;)

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
@winkbrace duidelijk, moet zeggen dat hij nu wel uit zichzelf is weggegaan en ik hem niet heb weggeklikt. :)

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-11 13:38
Wellicht is het een slim idee om aan het eind van de vragenlijst automatisch door te sturen naar de pagina waar je voorheen op zat, of om de vragenlijst in een nieuw venster te openen.

Of in ieder geval aan het einde van de vragenlijst een linkje terug naar Tweakers.net ofzo.

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Verwijderd

Slavy schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:44:
@winkbrace duidelijk, moet zeggen dat hij nu wel uit zichzelf is weggegaan en ik hem niet heb weggeklikt. :)
Same here :)

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:02
Ik heb het alleen vandaag gezien. Maar hij is al afgelopen, waarom zag ik het niet eerder? :?

Don't let perfect be the enemy of good.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kreeg hem zojuist vreemd genoeg weer te zien, reset op de mensen waar die was weggeklikt?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:15
Dion33 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:06:
Ik heb het alleen vandaag gezien. Maar hij is al afgelopen, waarom zag ik het niet eerder? :?
Hier precies hetzelfde. Kreeg de melding zojuist voor het eerst maar kon hem niet meer invullen.

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:08

LankHoar

Langharig tuig

Ik zag hem zojuist ook voor het eerst. Wanneer ik hem wil invullen en op de link klik, dan krijg ik echter deze melding:
Deze bevraging is intussen afgerond.
Heel erg bedankt voor jullie feedback!

Het Tweakers team

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
winkbrace schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:40:
Bedankt voor het invullen! :)

Wij krijgen geen feedback van de vragenlijst service dat je de vragenlijst hebt ingevuld, dus je zult zelf de melding moeten wegklikken met het kruisje rechtsboven.

Dit heeft overigens altijd zo gewerkt. ;)
Duidelijk. Nu vraag ik me als mede-ontwikkelaar toch af hoe jullie die dienst dan gebruiken. Het lijkt mij dat als je elke keer om feedback vraagt van zo'n service (het is al een tijdje geleden dat ik een vragenlijst heb gedaan hier) dat toch flink wat vertraging geeft per request?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij is vervangen door een ander nu, neem aan dat ze per ongeluk verkeerde er neer hebben gezet.

(donderdag overdag, gaat em niet worden voor mij - raar eigenlijk die dag, denk dat wij behoorlijk wat werkende tweakers hebben).

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:40
Inderdaad jammer dat het overdag is, had er graag aan meegedaan maar ik ga er geen vrij voor nemen.

Cloud ☁️

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:41
Tsja, ik denk dat ze vooral dat tijdstip kiezen omdat ze er zelf dan ook zijn :P
Ik zou wel tijd kunnen maken, maar dan mag het wel iets concreter zijn wat de bedoeling is. 'Een gebruikerstest' kan van alles zijn. (Ik had dan eigenlijk ook wel een nieuwsbericht verwacht wat het toelicht)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

Niet meer relevant :)

Intentionally left blank

Pagina: 1