Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Rare vraag: wat was je bezoek en ben je geholpen...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vond ik zelf ook, durfde het alleen niet te melden gezien het nu off-topic is.MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:09:
Same here.
Rare vraag: wat was je bezoek en ben je geholpen...
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Voor de volgende vragenlijst:Slavy schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:11:
[...]
Vond ik zelf ook, durfde het alleen niet te melden gezien het nu off-topic is.
IF user.karma =< 500 DISPLAY "Geef je mening" ELSE end.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wij krijgen geen feedback van de vragenlijst service dat je de vragenlijst hebt ingevuld, dus je zult zelf de melding moeten wegklikken met het kruisje rechtsboven.
Dit heeft overigens altijd zo gewerkt.
Of in ieder geval aan het einde van de vragenlijst een linkje terug naar Tweakers.net ofzo.
Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3
Verwijderd
Same hereSlavy schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:44:
@winkbrace duidelijk, moet zeggen dat hij nu wel uit zichzelf is weggegaan en ik hem niet heb weggeklikt.
Don't let perfect be the enemy of good.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hier precies hetzelfde. Kreeg de melding zojuist voor het eerst maar kon hem niet meer invullen.Dion33 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:06:
Ik heb het alleen vandaag gezien. Maar hij is al afgelopen, waarom zag ik het niet eerder?
Deze bevraging is intussen afgerond.
Heel erg bedankt voor jullie feedback!
Het Tweakers team
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Duidelijk. Nu vraag ik me als mede-ontwikkelaar toch af hoe jullie die dienst dan gebruiken. Het lijkt mij dat als je elke keer om feedback vraagt van zo'n service (het is al een tijdje geleden dat ik een vragenlijst heb gedaan hier) dat toch flink wat vertraging geeft per request?winkbrace schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:40:
Bedankt voor het invullen!
Wij krijgen geen feedback van de vragenlijst service dat je de vragenlijst hebt ingevuld, dus je zult zelf de melding moeten wegklikken met het kruisje rechtsboven.
Dit heeft overigens altijd zo gewerkt.
(donderdag overdag, gaat em niet worden voor mij - raar eigenlijk die dag, denk dat wij behoorlijk wat werkende tweakers hebben).
Cloud ☁️
Ik zou wel tijd kunnen maken, maar dan mag het wel iets concreter zijn wat de bedoeling is. 'Een gebruikerstest' kan van alles zijn. (Ik had dan eigenlijk ook wel een nieuwsbericht verwacht wat het toelicht)
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!