Toon posts:

Android: carkit gebruiken in VOIP applicatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij werken aan een VOIP applicatie onder Android en de bedoeling is dat een carkit hier op dezelfde manier op reageert als op de gewone gsm gesprekken.

Bij een inkomend gesprek werkt dat niet echt goed, hij spreekt nu als een mediaplayer bluetooth aan waardoor opnemen/opgoien via een headset met 1 knop werkt maar de carkit reageerd vreemd: opneem knop doet niks, weiger knop neemt op en hangt op bij nogmaals indrukken.

Dat is al beter dan Signal (doet helemaal niks) en WhatsApp, maar niet goed genoeg. Weet iemand of er API's bestaan om de carkit te vertellen dat je een belapplicatie bent en geen mediaplayer? Op internet kan ik daar niet echt iets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 11:51
Een gesprek van WhatsApp wordt door mijn carkit wel gewoon opgepakt als zijnde telefoongesprek (Clio IV met MediaNav), dus als het goed is moet je toch even in die richting zoeken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek me lens op internet maar ik vind niet wat ik wil. Ik wil, bij een inkomend VOIP gesprek in de applicatie, tegen de carkit zeggen dat er een inkomend telefoongesprek is. Ik zit te zoeken in de code van AOSP maar daar vind ik ook niet wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:41

DukeBox

loves wheat smoothies

Het hangt er ook vanaf hoe je telefoon is gekoppeld, soms heb je de keuze tussen phone extension, media extension of beiden. In geval van beide moet je aangeven welke device handling je wilt.

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 08-11-2017 16:32 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nergens iets kiezen bij deze carkit (niet de mijne trouwens). Gewone gsm calls worden wel goed afgehandeld.