Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wifi is weg van laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• truememo
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-06-2023
Mijn vraag
Ik heb sinds vandaag(woensdag) geen wifi verbinding meer op m'n laptop, nadat m'n laptop in slaap viel en ik het opstartte. Volgens mij zijn de drivers verwijderd, maar weet niet hoe het kan gebeuren, omdat ik niks verwijderd heb.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Laptop: msi gt72vr 6re dominator pro
Er zit een killer network manager erop, maar daarop kan ik ook geen wifi vinden, maar wel ethernet.Ik weet niet of dit relevant is, maar ik kan ook niet meer mijn bluetooth vinden bij het actiecentrum om het te activeren.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het geprobeerd om het te herstellen, maar dat hielp ook niet. In apparaatbeheer heb ik gekeken, maar daar stond ook niks van wifi in. Probleem oplosser kan ook niks vinden.

Alle reacties

Verwijderd

vaak is het een toetsencombinatie om Wifi uit te zetten - FN+F10 (vliegtuigmodus) in de meeste gevallen bij MSI. Dat zou je kunnen proberen. Of heeft je laptop toevallig ergens een schuifje om Wifi aan/uit te zetten.

• truememo
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-06-2023
Als ik fn+f10 indruk gaat de vliegtuigmodes in, dat is het niet namelijk. Er is een pictogram met pc en een kruis doorheen(geen ethernetkabel aangesloten).M'n laptop heeft geen schuifje om wifi aan/uit te zetten. Ik heb geen schuifje op mn laptop of het is me niet opgevallen, maar denk niet dat het zo zal zijn.