Ik heb een domme fout gemaakt door de cpu socket schoon te willen maken met een doekje/watje en nu zijn de pinnetjes verbogen op verschillende plekken. Ik heb deze nu zo goed en zo kwaad als ik het kon met een pincet terug gebogen en vraag me af of jullie denken dat het zo gaat werken of beter een nieuw moederbord aan kan schaffen?

Ik heb een i3-6100 cpu welke waarschijnlijk defect is, daarom moest ie ook er af. We dachten dat er wellicht teveel stof op gekomen was. We hebben hem toen schoongemaakt en de cpu terug geplaatst. Met testen deed ie toen nog minder.
Daarom hebben we de cpu er wéér afgehaald en toen zag ik meteen dat het verbogen was
Apart dat ie bij jou wel werkt, ik heb de link exact hetzelfde behalve de omschrijving foto.dylan111111 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:50:
Linkje: Foto
Moeilijk te zeggen, welke cpu heb je nu liggen/ in gebruik ?
Ik heb een i3-6100 cpu welke waarschijnlijk defect is, daarom moest ie ook er af. We dachten dat er wellicht teveel stof op gekomen was. We hebben hem toen schoongemaakt en de cpu terug geplaatst. Met testen deed ie toen nog minder.
Daarom hebben we de cpu er wéér afgehaald en toen zag ik meteen dat het verbogen was
[ Voor 46% gewijzigd door onnaj op 08-11-2017 11:53 ]