Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristopheS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-08 17:24
Zoals de titel aangeeft mag ik van Coolblue een nieuwe video kaart kiezen naar keuze.
Prijs maakt niet uit omdat mijn vorige 799€ was en ik maanden wacht op deze hersteld te zien (ASUS 1080 O8G).

Nu dit een enorm budget is en ik eigenlijk met een 1050Ti zit de laatste maanden en dit wel oké was vraag ik mij af wat nu de geschikte kaart voor mij is.

Ik bezit een A99 plank met een i7 6850K, samen met een 1080 in der tijd heb ik hierop een 4K en 1080 144Hz paneeltje hangen.
Beide sluit ik aan met DP.

Ik kijk nu wat rond voor een vervanger te kiezen en zie dat de 1070 van MSI in smaak valt.
Ik gebruik enkel mijn 1080 om te gamen en mijn 4K voor premiere.

Wat zouden jullie nu aanraden?

1080Ti FTW van EVGA is niet leverbaar helaas, maar is een AMD 580 ook goed?

Wat zijn jullie voorkeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

1080Ti FTW van EVGA is niet leverbaar helaas, maar is een AMD 580 ook goed?
Beetje een open deur maar welke prestaties verwacht je en in hoeverre voldoen de reviews aan jouw vraag?

Mijn eerste zoektocht levert op dat een single 580 ongeveer de helft scoort in FireStrike tov een goede 1080Ti.

Helaas laat jouw historie op GoT/T.net me geen keuze dan je enigszins terug te verwijzen naar de FAQ; ik mis een voldoende aangevulde topicstart op basis waarvan we een inzicht hebben wat je precies wil / doet / kan met je PC en wat dan een logische/handige keuze zou gaan worden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristopheS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-08 17:24
Op mijn pc doe ik wat simpel grafisch werk :
Adobe Premiere (4K matteriaal).
Adobe After Effects (^ )

Ik speel games zoals :
Witcher 3 @Ultra
League of Legends @Very High
CIV @High

Verder manage ik wat servers en kijk ik films, dus voor de 40u grafisch werk per week en 5tal uurtjes games was de 1050Ti oké de afgelopen weken.
Ik mis wel 2 schermen tegelijk gebruiken en de 1050Ti blijft toch wel wat hangen op Half preview in Adobe Premiere.

Is dit voldoende?
MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:23:
[...]

Beetje een open deur maar welke prestaties verwacht je en in hoeverre voldoen de reviews aan jouw vraag?

Mijn eerste zoektocht levert op dat een single 580 ongeveer de helft scoort in FireStrike tov een goede 1080Ti.

Helaas laat jouw historie op GoT/T.net me geen keuze dan je enigszins terug te verwijzen naar de FAQ; ik mis een voldoende aangevulde topicstart op basis waarvan we een inzicht hebben wat je precies wil / doet / kan met je PC en wat dan een logische/handige keuze zou gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voorkeuren:

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.