Logo voor web wordt niet groot genoeg getoond op website.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Hallo, ik heb een mooi logo voor mijzelf gemaakt in Illustrator CS6. Het vector bestand is prima, geen vragen over. Maar als ik het opsla als logo voor web (png of gif) en vervolgens upload op de website dan blijft het logo klein (te klein), ongeacht de grootte die ik instel als ik het opsla. Wie o wie kan mij helpen, zodat ik mijn logo op de gewenste grootte kan gebruiken op mijn website?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Illustrator CS6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb tutorials op Youtuve gezocht en op internet. Maar helaas kan ik nog geen bevredigend antwoord vinden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:50

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Tenzij je de website zelf maakt in HTML lijkt het me relevant om te weten welke software je gebruikt voor de website.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:57

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Het helpt als je aangeef welke instellingen je geprobeerd hebt, en ook hoe je het logo op de website plaatst. Vervang je enkel de png en blijft de HTML code hetzelfde? Kijk dan even of er in die code niet aangegeven staat dat de afbeelding klein weer gegeven met worden.

Stel je bij het exporteren in hoeveel pixels je afbeelding breed en hoog moet zijn? Check bij het geëxporteerde bestand dan even of deze instellingen goed over gekomen zijn, klopt die? dan terug naar je HTML.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Als ik het zo lees dan denk ik haast een gevalletje HTML/CSS aanpassen (height en width).
Als je het logo op je bureaublad opent dan is het wel 'groot' en heeft geen witruimte rondom?

SW-1682-5926-5204