Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Voor een thuisserver heb ik de volgende server kast besteld:Nu wil ik hier ook een paar rails/slides bij bestellen om de kast in mijn (zelfbouw) rack te kunnen hangen, waarbij ik de kast graag eenvoudig uit het rack wil kunnen tillen mocht dat nodig zijn voor onderhoud.

Van hetzelfde merk worden ook rails / slides verkocht, maar ik begrijp niet wat het verschil nou precies is:Bij beide staat vermeldt dat ze geschikt zijn voor 19" cases. Bij de eerste (rail) staat dat de mounting width 10mm is. Gezien de kast zelf 433 mm breed is en de ruimte tussen de rackmount 450.85mm zou dat inderdaad moeten passen.

Beide opties dus mogelijk? Kan iemand me vertellen wat functioneel het verschil is tussen deze twee? Zijn er nog eventueel nog alternatieven (andere merken) die goed betaalbaar zijn?

The Flying Dutchman

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:59

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Als ik op je eerste link klik, zie ik bij accesoires drie type rails staan.

het verschil lijkt hem in de diepte van de rails te zitten. Niet elke serverkast is nl. even diep...

Waarom bel of mail je de leverancier niet even met je vraag?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Zo te zien is de eerste rail voor een kast van ongeveer 60cm diep en de tweede voor kasten van 80-100cm diep.

De vertikale posten in zo'n kast kun je zelf op een bepaalde afstand van elkaar monteren. Bij een kast van 60cm kan die afstand nooit meer dan 60cm zijn en wil je korte rails hebben. Als je een diepere kast hebt bepaal je zelf hoever die posten uit elkaar staan en is het mogelijk dat je de langere rails nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:16

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, dit had je met een belletje ook op kunnen lossen. Verder is een server niet direct Professional Networking & Servers. OMdat je topic verder in andere subfora ook geen lang leven heeft, gooi ik er nu vast een slot op.

Dit topic is gesloten.