Embarcadero C++ Builder IDE gebruikers?

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieter E.
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 16:29
Hallo, dagelijks werk ik met Embarcadero C++ Builder XE5 voor de ontwikkeling van Windows applicaties. Persoonlijk ken ik niemand die met deze ontwikkelomgeving werkt. Zijn hier op Tweakers wellicht ook gebruikers van de Embarcadero C++ Builder IDE?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb thuis versie XE3 geinstalleerd staan maar ik merk dat de omgeving aan het verliezen is van Visual Studio. Ik ben als vroeg (vanaf 1998) VCL gebruiker blij dat Embarcadero er weer flink aan trekt en noodzakelijke vernieuwingen als 64 bits toegevoegd heeft maar ik krijg helaas de indruk dat het te laat was. De voornaamste typen personeels advertenties waarin Delphi / C Builder ervaring gevraagd wordt zijn die waarbij het product nog even onderhouden moet worden voordat het naar C# / web geport wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobLemmens
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 16:57
Vroeger waren er veel mensen die ermee werkten maar iedereen die ik ken is na de overname van de software door CodeGear gestopt met het gebruik ervan. Builder 6 en Delphi 7 waren volgens velen de laatste bruikbare versies. Toen .net voet aan de grond kreeg en vooral windows forms was het snel bekeken met de userbase voor de vcl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Delphi .NET versies die na 7 kwamen zijn natuurlijk gewoon geflopt. Daarna heeft het een tijd stilgelegen en dat is vrees ik funest geweest. Ik heb een keer voor een klant Delphi .NET besteld, en dat was puur omdat je er dan Delphi 7 gratis bijkreeg en die had hij nodig (of eigenlijk, ik had die nodig om zijn project uit te voeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Pieter E. schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:07:
Hallo, dagelijks werk ik met Embarcadero C++ Builder XE5 voor de ontwikkeling van Windows applicaties. Persoonlijk ken ik niemand die met deze ontwikkelomgeving werkt. Zijn hier op Tweakers wellicht ook gebruikers van de Embarcadero C++ Builder IDE?
Geen idee maar met zo'n topicstart die verder niet aanzet tot discussie heeft niemand wat aan dit topic. Zie De Quickstart.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.