• NicOlaJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb dus een mobiele telefoon gekregen, maar ik kan er niet mee bellen. Deze telefoon gebruikt Ben en volgens mij kan ik niet bellen, omdat Ben geen bereik heeft waar ik woon. Ik zou dus graag willen weten of ik daar iets aan kan doen zodat ik wel kan bellen.
De telefoon heeft een simlock. Zou ik dan als ie simlock vrij gemaakt word een andere telefoonmaatschappij kunnen kiezen die wel bereik heeft in mijn plaats?

Verwijderd

als het goed is moet ben gewoon bereik hebben in je regio.. maar ben eens iets duidelijk hoeveel strepen geeft die aan of zegt die steeds netwerk zoeken ofzo??
een optie is om een andere provider te nemen maar dan moet je ook een nieuwe telefoon kopen als er op deze een simlock zit want het verwijderen van een simlock is tot op heden nog verboden.

• NicOlaJ
  • Niet online
Er staat eerst zoeken en dan staat er bovenaan een plaatje(pictogram). Maar bij een goed bereik zouden er nog drie balken naast moeten staan en die staan er niet.

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 20:34 schreef N1cOlaJ het volgende:
Ik heb dus een mobiele telefoon gekregen, maar ik kan er niet mee bellen. Deze telefoon gebruikt Ben en volgens mij kan ik niet bellen, omdat Ben geen bereik heeft waar ik woon. Ik zou dus graag willen weten of ik daar iets aan kan doen zodat ik wel kan bellen.
De telefoon heeft een simlock. Zou ik dan als ie simlock vrij gemaakt word een andere telefoonmaatschappij kunnen kiezen die wel bereik heeft in mijn plaats?
Oplossing: andere provider nemen!! Libertel bijvoorbeeld })

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 20:58 schreef N1cOlaJ het volgende:
Er staat eerst zoeken en dan staat er bovenaan een plaatje(pictogram). Maar bij een goed bereik zouden er nog drie balken naast moeten staan en die staan er niet.
dan zul je waarschijnlijk dus moeten overstappen van provider het beste kun je ook ff met de ben klantenservice bellen en je probleem uitleggen mayb kunnen zij jou beetje verder helpen.

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 21:31 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ben klantenservice bellen en je probleem uitleggen mayb kunnen zij jou beetje verder helpen.
Ben kan namelijk via postcodes zien of er in jouw buurt wel bereik zou moeten zijn. Als er geen bereik is kun je wel naar een andere telecomprovider overstappen, maar dan moet je het toestel wel un-locken.

Verwijderd

Ik ken mensen die in Hazerswoude Rijndijk wonen....die hebben met BEN geen bereik.

Verwijderd

heeft BEN niet zon regeling dat als je geen bereik hebt dat je je telefoon weer in mag ruilen ?, dutchtone heeft het wel als je dan geen bereik in je woonplaats hebt, mag je alles weer terug doen en wordt het contract zonder kosten verbroken.

• NicOlaJ
  • Niet online
Ik heb wel geprobeerd te bellen, maar na een half uur waren nog steeds alle lijnen bezet.

Wat kost het om de telefoon te laten unlocken? Of kun je dat ook zelf doen?
Pagina: 1