Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Xbox one X connectieprpblemen

Pagina: 1
Acties:
  • 444 views

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:41
Hi,

ik heb een netwerkprobleem. Ik heb de Xbox X met de kabel op de router aangesloten maar hij wilt geen verbinding maken. Eerst had ik het probleem dat de UPnP niet succesvol was maar dat is al verholpen. Nu blijven de automatisch geselcteerde ip-instellingen niet langer dan 5 sec opgeslagen.

Ik heb een experia box v10 van KPN en XboneX wie zou mij kunnen helpen?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

't Is een beetje onduidelijk waar je hulp voor wilt hebben. Met de verbinding? Met uPNP? Met het opslaan van de instellingen?

Anyway, als je hier zinnige hulp wilt krijgen moet je a) een duidelijke omschrijving van het probleem geven b) vertellen welke soft- en hardware versies je gebruikt en c) vertellen wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om 't probleem op te lossen

Zeg maar, precies zoals in de template stond, die je zo zorgvuldig leeg hebt gemaakt

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• getlost
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 00:07
Sinds een week of twee/drie heeft onze Xbox One S (500Gb) netwerk issues. Hij krijgt nog wel wat data binnen (bv. spel updates) maar zeer langzaam (iig veel langzamer dan voorheen), en tijdens sommige spellen loopt ie vast of klapt ie eruit wegens netwerk malfunction.

Router (in de Ziggo Horizon) al meerdere keren reset, andere kabel naar switch geprobeerd, switch gecycled, helpt niets. Via Instellingen naar Netwerk-instellingen kan wel maar de wizard / dialoog verschijnt niet, na 30 seconden of zo komt er een popup in de trend van "Om een of andere reden kan de netwerk-wizard niet goed starten).

Zijn er meer mensen die hier last van hebben (sinds een laatste grote Xbox OS update ??) of beter, een oplossing voor weten of suggereren?? Bvd

(sorry dus niet de Xbox One X maar de Xbox One S, maar ik vermoed dat ie weinig verschillen qua OS / netwerk instellingen, dus vandaar in ditzelfde topic gepost - lemme know als 't toch elders beter zou passen)

[ Voor 12% gewijzigd door getlost op 22-12-2017 13:32 . Reden: Xbox One X vs S posting locatie ]

• Cyberonline
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-09 19:21
Tip, gebruik de Horizon van Ziggo niet als router, meet de Ubee of de technicolor als router.
Horizon is echt brak qua router functionaliteiten

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:16

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@getlost maak even een nieuw topic aan, het kicken en kapen van andermands topics is niet toegestaan.

Dit topic is gesloten.