Super Mario Kart (snes) slaat data niet op :(

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hoi,

Nou zoals jullie zien heb ik een SNES gekocht met 15 spellen. Alleen is er iets mis met SMK want die slaat de data niet goed op.

Zo kom ik nooit aan die 150Cc want telkens als ik 'm uitzet dan keert ie terug naar een paar vastgeroeste settings (zo lijk 't). Als ie aanstaat dan blijft alles netjes staan en kan ik de 150cc halen (na 3x goud op 100cc).

Maar als ik 'm 5 min. uitzet en dan weer aan dan staat er weer 2x brons en verder niets. Ik heb de cartridge al schoongemaakt en alles nagekeken (voor zover dat kan) maar hij slaat niets op. Bij andere spellen houdt ie de settings wel vast.

Iemand die mij kan helpen/advies heeft? Of heeft nog iemand SMK liggen die ik voor weinig over kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:44

Kettrick

Rantmeister!

battery leeg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Heb jij ooit een SNES gehad? :(

Helaas die data wordt op een SRAM gezet en daar spelen geen batterijen mee. En hij RESET de data ook niet. Hij pakt 'oude' instellingen zoals 2x brons en verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:44

Kettrick

Rantmeister!

Op dinsdag 10 juli 2001 20:41 schreef Toink het volgende:
Nee, ik brul maar wat.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op dinsdag 10 juli 2001 20:41 schreef Toink het volgende:

Helaas die data wordt op een SRAM gezet en daar spelen geen batterijen mee. En hij RESET de data ook niet. Hij pakt 'oude' instellingen zoals 2x brons en verder niets.
Waar heb je dat vandaan? Dacht toch echt dat er gebruik werd gemaakt van een EEPROM met batterij? Bel anders een met de Nintendo TD, die weten meestal wel verklaring/oplossing voor je probleem (030-6097166).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Heb de TD al gebeld. Medewerkers krijg je niet te spreken. 'probeer 't morgen nog eens'. :( :(

Als die inderdaad een batterij gebruikt kan ik die cartridge eens openslopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Versleten? Want hou oud is Mario Kart onderhand al wel niet?
Nog steeds een geweldig spel natuurlijk, helaas kan ik het alleen spelen op de N64 en dat is veel minder leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel eens een cartrigde opengehad, en er zit soms echt wel een batterijtje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op woensdag 11 juli 2001 10:57 schreef Toink het volgende:
Heb de TD al gebeld. Medewerkers krijg je niet te spreken. 'probeer 't morgen nog eens'. :( :(

Als die inderdaad een batterij gebruikt kan ik die cartridge eens openslopen...
Hmm raar, eergisteren nog gebeld zonder probs. Voor het openschroeven heb je een speciale schroevendraaier nodig, kan je bij de TD bestellen :+

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 13:12 schreef D³ het volgende:

[..]

Hmm raar, eergisteren nog gebeld zonder probs. Voor het openschroeven heb je een speciale schroevendraaier nodig, kan je bij de TD bestellen :+
Lomp geweld is ook erg effectief. En plakband om het weer te laten functioneren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 12:30

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Is dat zo'n driepunt schroevedraaier ">-" ongeveer? Wat je het beste kan doen is een gewone schroevedraaier "--" afslijpen tot "-" zodat ie past. Dan kun je hem netjes openschroeven. Meestal schuiven die hoesjes uit elkaar. Kijk wel uit!
Pagina: 1