Vraag

• dennis15510
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-03 14:34
Hallo,
Ik heb hier een huaway telefoon waar perongelijk een factory reset over heen is gegaan.
Dat is opzich niet het probleem maar tijdens het opnieuw instellen moet ik mijn vorige gmail account plus wachtwoord invoeren.
Wanneer ik dit doe krijg ik de boodschap "kan niet inloggen op het apparaat onbekende fout. Probeer het opnieuw of probeer het over 24 uur opnieuw".
Ik kan nu niet veder heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen _/-\o_ ?

Met vriendelijke groet,
Dennis

Beste antwoord (via rens-br op 14-11-2017 07:32)

• dennis15510
Ik heb net nieuwe accounts van haar gekregen en ze heeft me in het begin dus inderdaad het verkeerd account gegeven.
Alles werkt nu weer :).

Alle reacties

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:41

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Echt toevallig een Fabriek Reset of nadat de telefoon door iemand kwijt is geraakt en het apparaat geblokkeerd heeft voor gebruik?

• dennis15510
Nee de telefoon is gewoon van mijn tante ik probeer de gegevens terug te krijgen.
Ik heb haar email en wachtwoord en ze 99% zeker dat dit het goede is.
Maar ik kan nu niet veder vanwege die melding.
Ze heeft de telefoon niet laten blokkeren.

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
dennis15510 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:21:
Nee de telefoon is gewoon van mijn tante ik probeer de gegevens terug te krijgen.
Ik heb haar email en wachtwoord en ze 99% zeker dat dit het goede is.
Maar ik kan nu niet veder vanwege die melding.
Ze heeft de telefoon niet laten blokkeren.
Probeer eens in te loggen via een webbrowser. Dan weet je die missende 1% ook zeker. Anders kan je de optie 'wachtwoord vergeten' proberen.

• Barrycade

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Als ik Google is een vaak terugkomende oorzaak; password change net voor/na het terugzetten. Dan moet je dus 24 uur wachten en dan inloggen met het juiste wachtwoord.

Tante zeker telefoon geblokt door onjuiste inlog en n daardoor fabrieks reset getriggerd. Dus even wachten is het devies.

• dennis15510
Stoelpoot schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:24:
[...]

Probeer eens in te loggen via een webbrowser. Dan weet je die missende 1% ook zeker. Anders kan je de optie 'wachtwoord vergeten' proberen.
Goed idee dat heb ik gedaan en ik kan op haar google acount komen.

Terug naar de fabrieks instelling was trouwens een soort van bewust gedaan (vreemd verhaald momenteel niet relevant). Dus ze heeft niet de code te vaak verkeerd getypt.

EDIT: Ik heb trouwens al geprobeerd meer dan 24 uur te wachten maar dat wou helaas ook niet baten :'(

[Voor 9% gewijzigd door dennis15510 op 07-11-2017 16:34]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@dennis15510 het is handig om even volledig te zijn. We missen nu een hoop informatie of deze staat verspreid.

Geef even het volgende duidelijk aan in je openingspost:
- Wat probeer je precies te doen?
- Wat is er gebeurd, voordat je deze melding kreeg?
- Welk toestel is het precies?
- Welke software draait die?

Daarnaast: Lees even je post door voordat je op 'verzenden' drukt. Er missen hier en daar wat letters :)

• dennis15510
rens-br schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:40:
[mbr]@dennis15510 het is handig om even volledig te zijn. We missen nu een hoop informatie of deze staat verspreid.

Geef even het volgende duidelijk aan in je openingspost:
- Wat probeer je precies te doen?
- Welke software draait die?[/]

Daarnaast: Lees even je post door voordat je op 'verzenden' drukt. Er missen hier en daar wat letters :)
Excuses.

De telefoon's volume knop zat vast en daardoor schoot de telefoon constant in de recovery mode. In de recovery modus werd er perrongelijk gedrukt op "Wipe data/factory reset". (Het probleem met de volume knop is wel opgelost dus de telefoon schiet niet meer in de recovery mode)

Wat probeer je precies te doen?
Ik probeer de telefoon opnieuw in te stellen. Maar tijdens het instel proces kom ik bij een google scherm die zegt dat ik de gegevens van het vorige google account moet invoeren. Om nog preciezer te zijn er staat "Dit apparaat is opnieuw ingesteld. Als u wilt doorgaan, logt u in met een Google-account dat eerder was gesynchroniseerd op dit apparaat."
Wanneer ik de gegevens in vul krijg ik de volgende fout melding: "kan niet inloggen bij apparaat vanwege een onbekende fout. Probeer het opnieuw of probeer het over 24 uur opnieuw".

Huawei p9

- Welke software draait die?
Weet ik helaas niet.

Met vriendelijke groet,

Dennis

EDIT: de vorige SIM kaart die in deze telefoon zat zit er niet meer in denk je dat dat uitmaakt?

[Voor 3% gewijzigd door dennis15510 op 07-11-2017 16:55]

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-03 18:28
In principe kun je ook zonder sim de telefoon instellen.

Het lijkt er toch op dat dit niet het account is waarmee het toestel is mee ingesteld. Of het wachtwoord is veranderd en zul je 24uur moeten wachten.
Dit komt omdat de reset vanuit de recovery is gedaan en niet via de telefoon instellingen.

De frp lock is te omzeilen maar dat moet jezelf uitzoeken want ik weet natuurlijk niet of telefoon gestolen is.

• dennis15510
Garret1410 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:56:
In principe kun je ook zonder sim de telefoon instellen.

Het lijkt er toch op dat dit niet het account is waarmee het toestel is mee ingesteld. Of het wachtwoord is veranderd en zul je 24uur moeten wachten.
Dit komt omdat de reset vanuit de recovery is gedaan en niet via de telefoon instellingen.

De frp lock is te omzeilen maar dat moet jezelf uitzoeken want ik weet natuurlijk niet of telefoon gestolen is.
Bedankt voor het advies maar het is toch raar dat het niet werkt?
Ik kan ook gewoon in het google account inloggen :?

• Barrycade

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Ja maar als het niet het account is waarmee de telefoon voor de 1e keer is ingesteld kan het zijn dat het niet werkt.

Slinger Google eens aan. Ik vond daar een aantal gelijkwaardige gevallen als ik op je foutmelding zocht.

Dat moet je toch zelf ook kunnen vinden.

• dennis15510
Met googlen kom ik er zelf niet uit dus ik hoopte dat iemand op dit forum misschien veder kon helpen.

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De telefoon is onbruikbaar als je niet de goede account heb
Dat is pech hebben

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• dennis15510
Ik heb net nieuwe accounts van haar gekregen en ze heeft me in het begin dus inderdaad het verkeerd account gegeven.
Alles werkt nu weer :).
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee