Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
ik weet niet hoor hoe 't zit bij jou, maar 't is of 't een of 't ander.
Dus die rubbertjes op je proc. of die kurkjes op je koeler. niet alle2 lijkt me dan staat ie iets te hoog hé..
Maar mischien zit 't niet zo hoor, dat kan ik me nu wel bedenken..
195 faren
ja kleine rubbere ringetjes die je over je die kusentjes moet doen op je cpu 4 stuks
Verwijderd
dat koelt vast wel..
maar hij is nog wel 90 graden idle :((
wil gvd dat mijn silverado goed werkt!!! de prijs het van me silverado is net zoveel als graden celsius mijn cpu word (bijna)
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
maar me headsink word dus niet warm... die is 20-30 graden?? nog niet eens?
was doe ik fout dan? teveel koelpaste?
hoe zie je dat je teveel koelpaste erop hebt?
Gezocht!
Router
Gezocht!
Router
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Gezocht!
Router
Klopt nietOp dinsdag 10 juli 2001 20:57 schreef funkflex het volgende:
je meot die schuim rubber pootjes afknippen anders staatie gewoon t ehoog en maakt echt superslecht contact met je cpu
Gezocht!
Router
die rubbere ringetjes die om die kussentjes zitten loshalen???Op dinsdag 10 juli 2001 20:57 schreef funkflex het volgende:
je meot die schuim rubber pootjes afknippen anders staatie gewoon t ehoog en maakt echt superslecht contact met je cpu
ff proberen!
edit// TOCH NIET PROBEREN
wil eigelijk ook niet me core afbreken
kan hem gewoon met me handen aanraken en voelt LEKKER warm aan dus das 20-30 graden nouja max 40 maar warmer niet...Op dinsdag 10 juli 2001 21:00 schreef mav3rick het volgende:
Lijkt me vrij logisch dat je koeler er brak op zit als die zo "koud" blijft
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
hij is nu 70 graden met 50 cm fan. heb hem beetje heen een weer bewogen... mischien zit er teveel van die koelprut op?
- Kloddertje pasta
- Koeler erop, gewoon met 't clippie, zonder enige andere hulpmiddelen
- Aansluiten!
Dat kurk enzo vind ik maar vaag. Probeer het eerst eens zonder al die troep.
maar weer terug naar de 65... we komen steeds dichterbij!!!
ik wens je dan geluk met het er weer afhalen... want ik denk dat je toch echt iets verkeerd hebt gedaan.Op dinsdag 10 juli 2001 21:05 schreef ZyMoTiC het volgende:
vast zie ie zeker hij kraakte lekker toen ik hem erop drukte...
maar hij hant nu op de 63 graden... met me windwaaier erop die normaal me kamer koel houd en niet me cpu
Verwijderd
Hmmmmmm beetje voorzichtiger mag ook wel,of heb je gewoon geld teveel? giro 7366475Op dinsdag 10 juli 2001 21:05 schreef ZyMoTiC het volgende:
vast zie ie zeker hij kraakte lekker toen ik hem erop drukte...
Dat kurk moet je achterop je mobo plakken. zodat ie niet doorbuigtOp dinsdag 10 juli 2001 21:06 schreef wacko het volgende:
Dat kurk enzo vind ik maar vaag. Probeer het eerst eens zonder al die troep.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Deze staat waarschijn te hoog waardoor die in de core van je CPU drukt...daardoor geeft die veel te hoge temperaturen aan.
Het is de bedoeling dat je die indicator een beetje indrukt zodat die niet meer in je CPU zit te prikken
ps: voor zichtig te werk gaan natuurlijk!!
nee niet geld teveel maar die koeler moet er toch opOp dinsdag 10 juli 2001 21:10 schreef loekos het volgende:
[..]
Hmmmmmm beetje voorzichtiger mag ook wel,of heb je gewoon geld teveel? giro 7366475
maar ik ga hem ff loshalen en dan wat heen en weer schuiven zodat dat koelprut een beetje dunner word en dan meld ik het wel ff!
En controleren of de koeler er niet anderom opzitOp dinsdag 10 juli 2001 21:13 schreef ZyMoTiC het volgende:
[..]
nee niet geld teveel maar die koeler moet er toch opzo niet dan toch! weheheh koop hem niet voor nix wheheh
maar ik ga hem ff loshalen en dan wat heen en weer schuiven zodat dat koelprut een beetje dunner word en dan meld ik het wel ff!
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
wahahhaah ik heb die temp sensor nog ff omhoog gedaan weheheh dacht dan zit ie presies op me cpu en dan krijg ik de juiste temp??? maar hij is nu 48 graden idle nouja internette enzo.. met een 50 cm cooler erop uit me kamer! zal die is ff uitzetten en over 5 min post ik wel weer!Op dinsdag 10 juli 2001 21:12 schreef Fr@ged@llic het volgende:
jou MSI mobo heeft een teperatuur-indicator in de socket (waar de CPU in komt)...
Deze staat waarschijn te hoog waardoor die in de core van je CPU drukt...daardoor geeft die veel te hoge temperaturen aan.
Het is de bedoeling dat je die indicator een beetje indrukt zodat die niet meer in je CPU zit te prikken...Bij een vriend van mij was dit het zelfde geval..zijn temperatuur ging van de veeltehoge 80 Celc. naar 50 Celc.)
verkeerd om ... heb dat druk klipje boven zitten voor de msi mensen! maar die zit wel goed dat heb ik gecontroleerd!Op dinsdag 10 juli 2001 21:15 schreef Ronnie_T het volgende:
[..]
En controleren of de koeler er niet anderom opzit
Je moet alleen die rondjes zeg maar, om de schuimrubber nopjes van je cpu doen.
En dan gewon de koeler erop.
Dan zou ie ogoed moeten zitten.
Dus geen extra spacer gebruiken.
Die kurk voor de resonantie kun je onder je moederbord doen, had ik eerst ook, maar nu niet meer, ik heb nooit het idee gehad dat het ook maar iets uitmaakte voor de herrie.
succes ermee
Geen inspiratie
bullshit ...Op dinsdag 10 juli 2001 21:12 schreef Fr@ged@llic het volgende:
jou MSI mobo heeft een teperatuur-indicator in de socket (waar de CPU in komt)...
Het is de bedoeling dat je die indicator een beetje indrukt zodat die niet meer in je CPU zit te prikken...Bij een vriend van mij was dit het zelfde geval..zijn temperatuur ging van de veeltehoge 80 Celc. naar 50 Celc.)
gewoon een standaard a-open hq08 (midi) towertje...
55 graden is wel te doen vind ik ff kijken hoe die in cs loopt
Verwijderd
JA hallo eppo!!Op dinsdag 10 juli 2001 21:25 schreef Master_Egg het volgende:
[..]
bullshit ...hij moet juist tegen je core aanzitten
![]()
jahhh deuhhh, ik zou 'm eruit knippen en met een paar draadjes van 1 m eraan verbinden en dan in een bak met ijsklontjes leggenOp dinsdag 10 juli 2001 21:32 schreef Fr@ged@llic het volgende:
[..]
JA hallo eppo!!tuurlijk moet er tegen aan zitten...MAAR NIET ERIN!...en bullshit?..neuhneuh...het was wel de oplossing voor iemand met een temperatuur van 80 die daalde naar 50..
vind het wel goed zo... beter dan 90
Verwijderd
Overigens raad ik 't je niet aan om met 90 graden idle gewoon door te blijven werken, ik zou dat ding gelijk uitzetten om te voorkomen dat er iets kapot gaat...
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
idd ja.... sommige mensenOp dinsdag 10 juli 2001 21:40 schreef Beaves het volgende:
Een meter in je core? Ten eerste is je CPU dan overleden en ten tweede krijg je dat nooit voor elkaar.
Verwijderd
Jemig waar heb je het nou weer over...:) ga maar weer Counter-striken ofzo. Probleem is toch al opgelost!Op dinsdag 10 juli 2001 21:37 schreef Master_Egg het volgende:
[..]
jahhh deuhhh, ik zou 'm eruit knippen en met een paar draadjes van 1 m eraan verbinden en dan in een bak met ijsklontjes leggenja deuhhh dan heb je wel een temp van min 15 graden die je sensor meet, maar je proc blijft nog steeds 90 graden
Verwijderd
Wou je zeggen dat je computer opstart als de cpu 80 graden is. Dat klopt volgens mij niet helemaal, als je cpu te heet is weigert hij namelijk om op te starten en zoals er eerder al gezegd is kan je cpu volgens mij amper 90 graden hebben.Op dinsdag 10 juli 2001 20:55 schreef ZyMoTiC het volgende:
sandra soft maar net ff in me bios gekeken stond ie ook op 80 graden met 50cm fan
Wat ook al eerder gezegd is, volgens mij is je temperatuurmeter kapot.
Computer draaiend op 80 graden kan gewoon niet.
Kan zeker wel.Op dinsdag 10 juli 2001 21:45 schreef Tigercoke het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je computer opstart als de cpu 80 graden is. Dat klopt volgens mij niet helemaal, als je cpu te heet is weigert hij namelijk om op te starten en zoals er eerder al gezegd is kan je cpu volgens mij amper 90 graden hebben.
maar hij draait nu idel op 57 graden... en in cs 60 graden na 5 min zo ff kijken na 30 min ofzo!
tnx for the help!
lijkt me erg sterk dat je proc idle 90C wordt
mzzl
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
6v ??? volgens mij hoort dat toch op 12v???Op dinsdag 10 juli 2001 20:29 schreef ZyMoTiC het volgende:
heb nieuwe siverado eropgezet
aaaaahg... 2 drupeltjes koelpasta die standaard zooi die erbij zat... de 6 volt draadjes aangesloten, spacers op me rubbere steuntjes en 4 plakjes kurk tegen de resonantie...
wat doe ik fout? de cooler kan maar beetje bewegen meer niet??
plzz help
Dan koelt ie volgens mij wel wat beter.
Wedden dat t kanOp dinsdag 10 juli 2001 21:45 schreef Tigercoke het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je computer opstart als de cpu 80 graden is. Dat klopt volgens mij niet helemaal, als je cpu te heet is weigert hij namelijk om op te starten en zoals er eerder al gezegd is kan je cpu volgens mij amper 90 graden hebben.
heb men vingers verbrand aan de heatsink en hij gaf een temp aan van 100C EXTERNE SENSOR en MBM allebei, ik kon gewoon mn pc afsluiten
sindsdien heeft af en toe wel wat kuren maar hij doet t nog wel