Budget 4k monitor voor Xbox One X

Pagina: 1
Acties:

• Nynto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08-2025
Ik zoek een?
Een 4k monitor voor de Xbox One X. Graag met een 3.5mm Jack en 1-ms.

Wat is je budget?
Absolute maximum is 500 euro. Alles wat ik kan besparen is heel mooi meegenomen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
de Xbox One X op aan te sluiten. Ik heb een 3.5mm uitgang nodig om aan te kunnen sluiten op mijn mixertje.

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: AOC U2879VF Zwart

Deze heb ik zelf al gevonden, maar in de (hele goede) review van Frozen staat dat het een behoorlijke inputlag heeft. Dit lijkt me niet werken voor mij, aangezien ik regelmatig "competitief" shooters speel.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe kom ik bij verschillende schermen erachter wat de inputlag is? Reactietijd is kennelijk wat anders dan inputlag, maar ik kan dit nergens vinden...

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Monitoren vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Harde waren, schopje naar Componenten Aankoopadvies.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Nynto
Mijn excuses 8)7

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 11:32

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Volgens mij heb je in de Pricewatch daar een aantal goed opties voor, selecteer je wensen en dan komt daar een mooi lijstje uit, ben zelf ook aan t kijken om een 4k monitor aan te schaffen. (Voor de toekomste One X en voor mijn nieuwe pc) AOC ken ik zelf niet zo goed.

• Nynto
lawaai schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:03:
Volgens mij heb je in de Pricewatch daar een aantal goed opties voor, selecteer je wensen en dan komt daar een mooi lijstje uit, ben zelf ook aan t kijken om een 4k monitor aan te schaffen. (Voor de toekomste One X en voor mijn nieuwe pc) AOC ken ik zelf niet zo goed.
Dat dacht ik dus ook. Tot ik een review las bij één van de monitors die aan al mijn eisen voldeed. Waarin stond dat er een behoorlijke inputlag is, terwijl de reactietijd maar 1ms is. Daar zit ik niet op te wachten. Maar hoe kom je hier van tevoren achter?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ninto schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:23:
[...]

Maar hoe kom je hier van tevoren achter?
Reviews lezen?

Ik mis wel even hoe groot de monitor moet zijn en/of je deze ook voor de PC wil gaan gebruiken. Binnen jouw budget kan je natuurlijk ook naar een gewone TV kijken maar ik weet niet precies of/waarom je een 3.5mm jack nodig hebt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Pagina: 1