Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691196

Topicstarter
Mijn vraag
Ik kom er niet achter of de BX430UA-GV387T nu wel of geen toetsenbordverlichting heeft.
De ene site zegt wel, de ander niet ...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verschillende leveranciers gebeld met tegensrijdige resultaten. Website asus bekeken zonder succes

Beste antwoord (via Anoniem: 691196 op 07-11-2017 14:17)

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 08:49

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

https://www.asus.com/sg/Laptops/BX430UA/

Asus website zegt van wel, anders eens even met Asus of een leverancier als CoolBlue bellen of Facebooken.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• unezra

unezra

https://www.asus.com/sg/Laptops/BX430UA/

Asus website zegt van wel, anders eens even met Asus of een leverancier als CoolBlue bellen of Facebooken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691196

Topicstarter
unezra dank, had het daar op de site nog niet gevonden. in de productvergelijking daar zie ik echter wel 'optioneel' erbij staan. Maar het kan dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamibal15
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-02-2022
ik ben er echt een grote fan van! Zeker als je een mailtje moet versturen en het is donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

@bamibal15 Oh, absoluut! Ik heb het nu in mijn normale toetsenborden (die aan mijn PC's hangen) en dat is echt *super* fijn. (Ziet er ook wel heel leuk uit. Thuis heb ik RGB, op kantoor strak wit. Zelfs op kantoor ziet het er vrij fancy uit. Al heb ik 'm daar niet op de felste stand staan. Maar dat is sowieso te fel aan de ogen.)

@Anoniem: 691196 Graag gedaan. :) Ik zou het wel voor de zekerheid even bij ze navragen. Scheelt een teleurstelling. Zelfs specs op een website zeggen helaas niet altijd alles.