max 1.59 Mkeys voor een PIII-450@568 ok

Pagina: 1
Acties:

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik haal dus maximaal 1.595.911 keys/sec
is dit goed.
is er verder ook een index hier van

en zijn er ook manieren om het sneller het te maken.

:?

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
met wat search werk was je hier ook achter gekomen.

maar goed.

http://www.teamanandtech.com/speed.asp
check hier je speed

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
http://www.teamanandtech.com/speed.asp. Hier kun je je snelheid bepalen. Wat dat betreft zit je boven de snelheid die TA op hun site geeft nl 1,5 Mkeys/sec. Wat je kunt doen om een hogere snelheid krijgen en dus meer Wu uit te poepen is simpelweg een snellere computer kopen of deze nog verder op te voeren (als dat kan). :)

Shit te langzaam |:)

Ps. Als je die search had gebruikt en het woord snelheid had gebruikt had je 216 pagina's kunnen vinden die waarschijnlijk dezelfde link bevat als in deze post. Voor de volgende keer maar weer.

Shit te langzaam |:(

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Sneller dan je maximale keyrate kun je zonder een nog betere client niet gaan. Wel kun je zorgen dat je keyrate steeds zo hoog mogelijk is :
- Laat 's nachts je computer aan (Uit = 0 Mkey/s :) Funest voor je gemiddelde... )
- Draai geen residente virusscanners die continu je systeem scannen, maar scan bijv. wekelijks op eigen initiatief je systeem.
- Kijk eens met een programma als WinTop (Win98) of de taskmanager (Win2k) of er processen zijn die veel cpu-tijd wegsnoepen en disable deze (onbelangrijke) processen
- Draai geen screensaver maar stel desnoods een "blank screen" in.

Happy cracking !

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Dit alles betekent dus dat ik de 100.000 mijlpaal niet op tijd zal halen met mijn p2 350 en nog maar 900 blokjes op de teller.... ;(

Telt 1.000 ook als mijlpaal? :)

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Op woensdag 11 juli 2001 17:02 schreef teddybear het volgende:
Dit alles betekent dus dat ik de 100.000 mijlpaal niet op tijd zal halen met mijn p2 350 en nog maar 900 blokjes op de teller.... ;(

Telt 1.000 ook als mijlpaal? :)
Tja ...
Ik heb in een andere thread al gezegd wat je hieraan kunt doen :)
Deze ==> [topic=181842] <++ thread :)

[edit]
ff url toegevoegd

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Pagina: 1