Vraag

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-11 14:52
Mijn vraag
ik wil graag een nieuwe telefoon kopen, ik heb op dit moment de one plus 2 maar daarvan begint de accu wat achter te lopen plus wat andere kleine dingen.

Nu vind ik de nieuwe OP5 en OP5T toch wel erg duur worden voor wat het levert.

opzoek naar een nieuw merk dus!

nu lees ik erg veel over Xiaomi mi mix 2 en de Mi6.
Maar ik kan erg weinig echte vergelijkingen vinden tussen de 2. behalve vage filmpjes op youtube over het snelheid verschil.

daarnaast staat het internet vol van tech spec vergelijkingen...

maar wat ik nu wil weten:

- hoe zit het nou met de accu van de 2 telefoons? zit er veel verschil tussen in SOT?
- Camera; ene moment lees ik weer dat de mi6 beter is. volgende moment lees ik weer dat de camera sensor gelijk is. (dat zou wijzen op een software issue)

De Mi Mix2 is natuurlijk wel wat duurder, maar damn hij ziet er wel goed uit!

ps. ik ga er toch een custom rom op zetten (gewoon omdat het kan), dus evt software issues zijn voor mij niet van toepassing.

ik hoop dat jullie mij iets verder kunnen helpen met wat ideeën of een goede vergelijking review van de 2.
(voorstellen voor andere telefoons zijn ook welkom)

Beste antwoord (via fjux op 07-11-2017 11:07)

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:08

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

als ik 1 seconde google vind ik bijv al een antwoord op je vraag over de accu en camera en prijs verschil.. en de keuze moet je toch echt zelf maken

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:08

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

als ik 1 seconde google vind ik bijv al een antwoord op je vraag over de accu en camera en prijs verschil.. en de keuze moet je toch echt zelf maken

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-11 14:52
CT schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:06:
hoe de hell heb ik die gemist.....

bedankt!