Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 13:25
Mijn vraag
Hoe krijg ik Bixby weer aan?

Relevante software en hardware die ik gebruik
nvt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezocht naar online documentatie hoe het uitgezet moet worden en dacht hetzelfde te doen (maar dan andersom natuurlijk), maar er staat dat je de knop enkele seconden ingedrukt moet houden maar bij mij gebeurt er niks.

[ Voor 4% gewijzigd door Spiritual89 op 07-11-2017 08:09 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Spiritual89 je openingspost is momenteel wel een beetje aan de karige kant. Welke telefoon gebruik je en welke software draait die? (Ik gok de S8?)

Daarnaast is Bixby nu uitgeschakeld, maar wat heb je gedaan om deze uit te krijgen of is dit vanzelf gegaan? Als laatste lees even Het algemeen beleid #quickstart door en pas dan je openingspost aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Dit is niet wat ik bedoelde. Toen ik net mijn S8 had drukte ik steeds per ongeluk op het Bixby knopje wat mij ging irriteren. Dus zocht ik een manier om dit te voorkomen en vond de oplossing. Nu dacht ik met de aankomende update dat ik het weer wilde proberen.
Maar ik ben vergeten hoe ik de knop had uitgeschakeld en zocht naar een oplossing. Ik vond er twee en beide werkten niet. De eerste was naar rechts swypen en de tweede was de Bixby knop paar seconden ingedrukt houden, nogmaals beide werkten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
rens-br schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:20:
@Spiritual89 je openingspost is momenteel wel een beetje aan de karige kant. Welke telefoon gebruik je en welke software draait die? (Ik gok de S8?)
Inderdaad de S8.
Daarnaast is Bixby nu uitgeschakeld, maar wat heb je gedaan om deze uit te krijgen of is dit vanzelf gegaan? Als laatste lees even Het algemeen beleid #quickstart door en pas dan je openingspost aan.[/]
Ben vergeten hoe ik de knop heb uitgeschakeld.
Ik vond twee mogelijkheden en beide werkten niet. De eerste was naar rechts swypen en de tweede was de Bixby knop paar seconden ingedrukt houden, nogmaals beide werkten niet.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 07-11-2017 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Het probleem is opgelost! Het kwam door Nova Launcher dat Bixby niet meer reageerde, zodra ik de standaard launcher ging gebruiken opende Bixby ook weer als vanouds. Bedankt voor jullie response!!
Pagina: 1