Mijn vraag
Een vriend van mij heeft een HP Spectre X360 (pricewatch: HP Spectre x360 15-ap007nd. Toen hij de laptop was het een beest van een machine en heel snel. Opeens werd de machine heel traag.
Af en toe lijkt het of het apparaat "hangt". Schermen staan stil en opeens reageert de computer weer. Maar in de Task Manager komt er niets raar in beeld.
Een app installeren van de App Store is heel traag, maar een network speed test laat een hele snelle verbinding zien.
Ik probeer de 1709 update te installeren en die blijft op 80% hangen. Die ga ik er zeker nog opzetten.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Home 64bit
Norton Anti Virus
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de laatste versies van HP drivers geïnstalleerd
De update fix tool van Microsoft tool gaat ook nog geïnstalleerd worden.
De power settings zijn teruggezet op HP preferred
Mis ik nog iets? Of zijn er mede Tweakers met gelijke ervaringen?
Een vriend van mij heeft een HP Spectre X360 (pricewatch: HP Spectre x360 15-ap007nd. Toen hij de laptop was het een beest van een machine en heel snel. Opeens werd de machine heel traag.
Af en toe lijkt het of het apparaat "hangt". Schermen staan stil en opeens reageert de computer weer. Maar in de Task Manager komt er niets raar in beeld.
Een app installeren van de App Store is heel traag, maar een network speed test laat een hele snelle verbinding zien.
Ik probeer de 1709 update te installeren en die blijft op 80% hangen. Die ga ik er zeker nog opzetten.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Home 64bit
Norton Anti Virus
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de laatste versies van HP drivers geïnstalleerd
De update fix tool van Microsoft tool gaat ook nog geïnstalleerd worden.
De power settings zijn teruggezet op HP preferred
Mis ik nog iets? Of zijn er mede Tweakers met gelijke ervaringen?